دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

ولاسکو 21 بازیکن را دعوت کرد

خولیو ولاسکو اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال ایران را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال سرمربی تیم ملی کشورمان 21 بازیکن را جهت شرکت در اردوی تیم ملی به منظور کسب  آمادگی  برای شرکت در جام واگنر لهستان دعوت کرد:

پاسور: میر سعید معروف – مهدی مهدوی – محمد طاهر وادی
قطر پاسور: امیر غفور – رضا قرا – شهرام محمودی
سرعتی: علــــــــــــــــــیرضا نـــادی - محمد موسوی -  حسن صنوبری – سامان فائزی – مسعود غلامی – سعید مصطفی وند
دریافت کننده قدرتی: فرهاد قائمی – حمزه زرینی – علیرضا مباشری – پوریا فیاضی – مجتبی میرزاجانپور – محمدرضا حسینی پویا
لیبرو: فرهاد ظریف – یاشار شاهینی – ناصر رحیمی
مردان والیبال کشورمان تمرینات خود را از 5  تیرماه در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز می کنند.

لازم به ذکر است جام واگنر  از 28 تیر تا 2 مرداد در لهستان برگزار خواهد شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
گلنوش شنبه 3 تیر 1391 ساعت 01:33

سلام منم از طرفدارای دو آتیشه ی کاپیتان نادی م وقتی شنیدم قراره از تیم ملی برن خیلی ناراحت شدم اما از وب شما یه خبرای خوبی شنیدم یه کم امیدوار شدم آرزو میکنم تا همیشه سزبلند و نامدار باشن

سلام.خوش اومدی.من هم امیدوارم

پرستو دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 21:13 http://13531377.blogfa.com

سلاااااااااام !خوبین؟ منم خوبم خیلی خوب! راستی مسابقات کاله از تلویزیون پخش میشه؟اگه مثه پیکان پخشش نکنن تی وی رو منفجر میکنم !!!!اینم یه شعار توپ از خودم!!
کاله میشه قهرمان تو آسیا تو ایران

سلامتی کاپیتان وکاله بزن کف قشنگه رو

ســـــــــــــــلام ممنون خوبم.اطلاعی ندارم ولی اگر ملع شدم حتما بهتون میگم
اینم یه کف قشنگ به افتخاره کاپیتان نادی و کاله
دســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دســــــــــــــــــــــــــــت

پرستو شنبه 10 تیر 1391 ساعت 14:42 http://13531377.blogfa.com

دروووووووووووود بر شما به سبک نوادگان کورش کبیر سلام کردم !!!مبارکمون باشه جماعت طرفدارای کاله اولین بردمونو من که می گم سالی که نکوست از بهارش پیداس ایشالا قهرمانی رو تبریک بگم دیدید گفتم کاپیتان تمدید میکنه؟!

درود بر شما دوست عزیز
منم برد کاله رو به شما تبریک میگم واقعا عالی بود.بله ایشالله جشن قهرمانی و تبریک قهرمانی.بله خدا رو شکر که کاپیتان تمدید کردند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد