دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

کاله میانمار را درهم کوبید

http://iranvolleyball.com/images//Content/Contents/PicService/82b4f713-889c-4464-9f4a-f4726750d115/IMG_2037.jpg


تیم والیبال کاله آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت های والیبال جام باشگاه های آسیا را سه بر صفر از نماینده میانمار برد تا به عنوان تیم نخست گروه B  ، مسابقات مرحله بعدی را از روز جمعه آغاز کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی فدراسیون والیبال، کاله مسابقه خود برابر میانمار را امروز در65 دقیقه و با امتیازهای (۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر 11) برد.

بهروز عطایی، سرمربی کاله در این مسابقه برخلاف دیدارهای قبل از شهرام محمودی پشت خط زن خود استفاده نکرد و رضا قرا را از ابتدا وارد میدان کرد. در میانه های ست اول نیز عطایی سید عباسی را جایگزین معروف کرد.

تیم کاله در ست دوم فرهاد نظری افشار قدرتی زن ثابت خود را نیز در زمین نداشت و به جای او میلاد عبادی پور جوان به میدان آمد.

در این دیدار تقریبا راحت سرمربی کاله رفته رفته بازیکنان اصلی را بیرون کشید و تنها عادل غلامی تا پایان مسابقه از جمع بازیکنان اصلی در زمین حضور داشت.

کاله پس از این مسابقه، فردا و پس فردا را استراحت می کند  و روز جمعه با تیم دوم گروه D مسابقات که احتمالا تایلند خواهد بود مسابقه می دهد. دیدار نمایندگان ژاپن و تایلند عصر چهارشنبه برگزار می شود تا تکلیف تیم های صعود کننده گروه D مسابقات مشخص شود.

نظرات 3 + ارسال نظر
پرستو سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 17:21 http://13531377.blogfa.com

با سلام شما به یک جشن بزرگ دعوت شده اید امید است با حضور و نظرات گرمتان دلگرم کننده ما باشید
مکان :وبلاگ من (بربال شاپرک) تاریخ :18 یا 19 تیر ساعت: از تموم شدن بازیا تا هروقت خوش گذشت
به صرف :شادی و خوشحالی و کیک مجازی به افتخار :تیم قهرمان ما کاله لطفا از آوردن کادو خود داری نکنید منتظر نظرات شما هستم دعا کنین جشن قهرمانی باشه اگر نشدن بازم میگیریم
دوستدار شما :پرستو

سلام.مررررررررررررررسی از دعوتت.حتما میام

پرستو چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 10:53 http://13531377.blogfa.com

سلام مرسی اومدین ولی این جشن نبود که جشن 18 تیر برگزار میشه کیک هارم سفارش دادم حالا شما چند طبقه دوس دارین ؟12 طبقه به افتخار 12 بازیکن؟؟18 تیر منتظرم دیر نکنید ها!!راستی در مورد عکس بیشتر عکس های بعد از بازی های کاله رو از کاپیتان میخوام واسه همون جشن 18 تیر (یا19 تیر) دیگه شما که وبت در مورد کاپیتانه باید سنگ تموم بذاری آخه بیشتر از این که به افتخار کاله باشه به افتخار کاپیتانه

سلام.حتما میام.مهم نیست چند طبقه باشه مهم اینه که باشه
عکسها رو هم تا جایی که بتونم پیدا میکنم و براتون میفرستم

پرستو پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 12:54 http://13531377.blogfa.com

سلام خوبین؟ کیک که هست 3-4 تا !! یکی رو سفارشی واسه شما گرفتم ممنون بابت عکس ها ولی چند تاشون باز نمیشن میشه کمک کمکم کنین؟ببخشین واقعا خیلی زحمتتون دادم جبران میکنم

سلام.ممنونم خوبم.به به چقدر زیاد.کدومشون باز نمیشه.لینکش رو برام بفرستید البته ببخشیدا.نه بابا زحمتی نبود خوشحال میشم کمکی بکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد