دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

والیبال ایران نماینده قاره آسیا در زیر گروه لیگ جهانی شد

http://iranvolleyball.com/images//Content/Contents/PicService/06f82212-5f5f-4db9-a0b5-2e34027c9466/235.jpg


کنفدراسیون والیبال آسیا تیم ملی ایران را به عنوان نماینده این قاره جهت شرکت در رقابت های انتخابی لیگ جهانی 2013 انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، صبح امروز چهارشنبه 21 تیرماه کنفدراسیون والیبال آسیا با ارسال نامه ای اعلام کرد تیم ملی والیبال ایران به عنوان نماینده قاره آسیا برای شرکت در  رقابت های انتخابی( زیر گروه) لیگ جهانی انتخاب و به فدراسیون جهانی معرفی شد.
بدین ترتیب بر اساس فرمول اعلام شده تیم ایران مستقیما به دور دوم این رقابت راه پیدا می کند و می بایست با نماینده قاره افریقا مسابقه دهد و تیم پیروز این مسابقه در مرحله نهایی با تیم شانزدهم لیگ جهانی 2012 برای راهیابی به لیگ جهانی 2013 پیکار خواهد کرد.

لازم به ذکر است تاریخ برگزاری این رقابت ها توسط فدراسیون جهانی والیبال تعیین و اعلام می شود

نظرات 3 + ارسال نظر
ساحل پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 21:52 http://only-nine.blogfa.com

شیرهههههههه ایران...ببخشید شما لینک برنامه ورزش از نگاه 5 و که علیرضا اومده بود و دارین؟

خودم ندارم ولی فکر کنم لینکش تو وبلاگ باشه ولی جایی که ازش لینک رو برداشتم و تو وبلاگ گذاشتم فکر کنم برداشته شده چون فقط 30 روز فرصت برای دانلود داشت

ساحل پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 23:27 http://only-nine.blogfa.com

میشه بدینش به من؟

در حال حاضر ندارم ولی اگر بتونید تاریخ دقیقش رو بهم بدید براتون میتونم پیداش کنم

پرستو جمعه 23 تیر 1391 ساعت 13:26 http://13531377.blogfa.com

سلام خوبین؟واااای چه خوب!
راستی ایران 1 پله سقوط کرده اه
دوم آسیا شدیم اول کیه؟ لابد چشم بادومی ها!!!
خجالت داره واقعا
من دعا میکنم بریم لیگ ولاسکو هم که میمونه خداروشکر

سلام .ممنون خوبم.اشکال نداره یه پله سقوط کردیم تیم ملی ما میتونه بازم بره بالا
قرار گرفتن تو لیگ جهانی اونم برای ایران عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد