دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

ملی پوشان بامداد دوشنبه راهی روسیه می شوند

http://iranvolleyball.com/images//Content/Contents/PicService/ad0fb416-280b-490c-8878-80c6a7ae83f2/e.jpg


تیم ملی والیبال کشورمان بامداد دوشنبه برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی و دوستانه با روسیه راهی مسکو می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ملی پوشان والیبال ایران ساعت 3 بامداد دوشنبه 26 تیرماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی مسکو پایتخت روسیه خواهند شد.
تیم ملی والیبال دوشنبه در اولین روز حضورش در مسکو،  نخستین بازی تدارکاتی خود را در برابر تیم ملی والیبال روسیه برگزار می کند و در سه شنبه 27 تیرماه نیز برای دومین بار به مصاف این تیم می رود.

** همکاری سفارت خانه روسیه و صدور ویزای روسیه در یک ساعت
امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی از همکاری خوب سفارت این روسیه در تهران با فدراسیون والیبال ایران خبر داد و گفت: سفارت روسیه در تهران، ویزای بازیکنان و کادر فنی و همراهان تیم ملی را در مدت یک ساعت صادر کرد. این موضوع کمک بسزایی در انجام مقدمات سفر ما به این کشور کرد. مسئولان سفارت روسیه در تهران گذرنامه کاروان اعزامی را امروز شنبه ساعت 11 ظهر گرفتند و پس از یک ساعت با صدور ویزا برای همگی آنان به من تحویل دادند.
امیر خوش خبر افزود: پس از دریافت ویزای روسیه گذرنامه را که قبلا  از سفارت لهستان گرفته بودم، برای صدور ویزا به این سفارتخانه ان دادم تا آنان نیز فردا یکشنبه ویزای کاروان اعزامی به لهستان را صادر کنند.

** تیم ملی والیبال از روسیه راهی لهستان می شود
تیم ملی والیبال کشورمان چهارشنبه 28 تیرماه از روسیه راهی لهستان می شود تا در جام واگنر به مصاف حریفان المپیکی خود برود.
دهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 30 تیرماه با حضور چهار کشور ایران، آرژانتین، آلمان و لهستان در شهر "زیلونا گورا" آغاز می شود که تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین بازی خود جمعه 30 تیرماه به مصاف لهستان میزبان رقابت ها و قهرمان لیگ جهانی والیبال در سال 2012 خواهد رفت.
ملی پوشان کشورمان در دومین و سومین بازی خود در این رقابت ها نیز به ترتیب در روزهای شنبه و یکشنبه 31 تیرماه و یکم مردادماه به مصاف تیم های ملی والیبال آرژانتین و آلمان که خود را برای حضور در المپیک 2012 لندن آماده می کنند، خواهند رفت.
برنامه کامل دهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان به وقت محلی به قرار زیر است:

جمعه 30 تیرماه :
ساعت 18، آرژانتین – آلمان
ساعت 20:30، ایران – لهستان

شنبه 31 تیرماه :
ساعت 14، ایران – آرژانتین
ساعت 16:30، لهستان – آلمان

یکشنبه یکم مردادماه :
ساعت 14، ایران – آلمان
ساعت 16:30، لهستان – آرژانتین

تیم ملی والیبال سه شنبه سوم مردادماه به تهران بازخواهد گشت تا اردوی آماده سازی خود برای مصاف با مصر را در تهران پیگیری کند.
ملی پوشان والیبال ایران قبل بازی با مصر در چارچوب زیر گروه لیگ جهانی والیبال سال 2013، در صورت انجام هماهنگی های لازم 20 مردادماه عازم اسلوونی می شوند تا چند دیدار در این کشور با تیم های قطر، کانادا، جمهوری چک و اسلوونی برگزار کنند.
در صورتی که زمان دیدار تیم ملی والیبال ایران با مصر نهایی شود ملی پوشان والیبال از اسلوونی راهی قاهره خواهند شد تا در مصاف با این تیم بخت خود را برای کسب سهمیه لیگ جهانی والیبال سال 2013 بیازمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد