دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

بازیکن آزاد هستم و هنوز با هیچ باشگاهی قرارداد امضا نکرده‌ام

http://alirezanady.blogsky.com



علیرضا نادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد خبر عقد قراردادش با باشگاه پیشگامان کویر یزد برای فصل آینده اظهار داشت: از قول مسئولان یزد خبری منتشر شده بود که من با این تیم قرارداد امضا کرده‌ام، درحالی که اصلا اینگونه نیست و هیچ صحبتی با من نشده است. بازیکن آزاد هستم و هنوز با هیچ باشگاهی قرارداد امضا نکرده‌ام. قراردادم با باشگاه کاله تمام شده و برای فصل آینده هنوز تیمم را انتخاب نکرده‌ام.


کاپیتان تیم ملی والیبال درمورد اینکه دوست دارد در تهران بازی کند یا شهرستان خاطرنشان کرد: با این شرایطی که تیم‌های تهرانی دارند می‌ترسم دو سال دیگر اصلا تیمداری نکنند. در گذشته تهران همیشه قطب والیبال بود و حداقل 5 تیم در لیگ داشت، اما برای فصل آینده وضعیت خطرناک است.

نادی با ببان اینکه چند سالی است که خارج از تهران بازی می‌کنم گفت: آملی‌ها هم هنوز با من مذاکره نکرده‌اند. من بازیکن هستم و قطعا هرجا باشم سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم

نظرات 2 + ارسال نظر
پرستو چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 15:00

سلام _____$$_________$$$
_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
آپمممممممم _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
__€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
_€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_______$$$____$
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
$$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$
_°_____°______°_____°_____°______$$$
_____________€__________________$$$
_____________€__________________$$$
زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$
_دیرنکنی ها____€._______________ $$$$$
____بدوووووو___€..____________ $$$$$$$$
__________€€€€€€€._..-?*°*?-.._ ~~~*°*~~~
~~~ _..-?*°*?-..~~~~ _..-?*°*?-.._
_..-?*°*?-..__..-?*°*?-.._
منتظرتونم

پویا یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 02:16 http://libero.blogfa.com

سلام خوب هستید

لینک شدید

لطفا منو بااسم والیبال آذر بایجان شرقی-بناب

لینک کنید

سپاس فراوان

سلام.ممنون
شما هم لینک شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد