دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

انتظار نداشتم بعد از دو باخت پیاپی با چنین استقبالی روبرو شویم

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه، علیرضا نادی در گفتگو با خبرنگار سایت رسمی باشگاه شهرداری اورمیه بیان کرد: امروز همه بچه ها و کادر فنی زحمت کشیدند، تیم بندرعباس هم تیم خیلی خوب و پر مهره ای هست که توانستیم با یک بازی تیمی خوب آنها را شکست دهیم. من فکر می‌کنم از امروز لیگ برای ما شروع شده است و ان‌شالله بتوانیم در بازیهای بعدی هم به این صورت بازی کنیم.

کاپیتان تیم شهرداری اورمیه ضمن تقدیر و تشکر از حضور گرم هواداران افزود: انتظار نداشتم که بعد از دو باخت پیاپی با چنین استقبال خوبی روبرو شویم. کاری با بازی مشهد ندارم چون بد بازی کردیم، اما الحمدلله مردم فهمیدند که ما مقابل تیم کاله زحمت کشیدیم. ان‌شالله که در بازیهای بعدی حضور تماشاگران بیش از این باشد و ما را حمایت کنند چون ما به این هواداران برای بازیهای بعدی نیاز داریم.

نادی در رابطه با بازیهای بعدی تیم اظهار داشت: ما اولا چند بازیکن در پستهای مختلف نیاز داریم اگر بخواهیم به همین شکل ادامه دهیم به مشکل برخواهیم خورد، چون تعداد بازیها زیاد هست؛ الان ما بازیکن آسیب دیده هم داریم، سعید مصطفی‌وند مصدوم شده است و فکر نکنم در بازی بعدی بازی کند. در هر صورت من احساس می‌کنم که تیم باید از لحاظ بازیکن تقویت شود که باشگاه هم برای این کار تلاش می‌کند. انشالله این کار صورت بگیرد و ما بتوانیم پرقدرت‌تر از این ظاهر بشیم.

نادی در پایان خاطر نشان کرد: ان‌شالله با ارائه بازیهای خوب بتوانیم انگیزه‌ای برای جوانان ایجاد کنیم تا به این رشته جذب شوند. تلاش کلی ما این است که بازیهای خوبی را به نمایش بگذاریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد