دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

علیــرضا نادی و تیم ملی


علیــرضا نادی :

برای حضور در تیم ملی نیاز به دعوت ندارم.




علیــرضا نادی کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: از سوی "امیر خوش خبر" سرپرست در خصوص آغاز تمرینات تیم ملی هنوز تماسی با من گرفته نشده اما شاید ولاسکو معتقد است که من نیاز به استراحت کوتاه مدت دارم.
وی یادآور شد: من در طول بازی های دور برگشت دیدار با پیکان از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدم، اگر هم به این اردو دعوت می شدم به طور عملی نمی توانستم در تمرینات حضور موفقی داشته باشم.

*هیچ آدمی از عشقش خسته نمی شود.
کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در پاسخ به این سئوال که آیا به دلیل فشردگی مسابقات در سطح ملی و باشگاهی دچار خستگی شده اید؟ گفت: من عاشق رشته والیبال هستم و فکر نمی کنم آدمها از عشقشان خسته شوند، البته به دلیل بالا بودن سطح مسابقات و مصدومیت تا حدودی نیاز به استراحت دارم.

*اگر دعوت نشوم طبیعی است. 
وی تصریح کرد: اگر هم در یک برهه ای از زمان به تیم ملی دعوت نشوم این امر طبیعی است چون بالاخره یک روزی باید ما هم از تیم ملی کنار گذاشته شده و نیروهای جوان جایگزین ما شوند اما به طور کلی فکر نمی کنم در این برهۀ زمانی بخواهند من را از تیم ملی کنار بگذارند.
وی اظهار داشت: به نظرم چون قرار است نیروهای جوان در این اردو حضور داشته باشند نام من در لیست مدعوین نیست.

*با تیم ملی عجین شده‌ام .
دفاع وسط تیم ملی والیبال خاطر نشان کرد: حتی اگر نام من در لیست دعوت شدگان نباشد بازهم در اردوها شرکت می‌کنم برای من حضور در تیم ملی ربطی به دعوت شدن و نشدن ندارد. 
نظرات 12 + ارسال نظر
عرفی چهارشنبه 2 اسفند 1391 ساعت 16:22

خوشم میاد باحاله.
قریونش برم خیلی گله.
معلومه باید تیم ملی دعوت شه مگه ولاسکو دست خودشه؟؟؟؟؟؟
خ

احمدرضا جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 23:33 http://koshti111.blogfa.com/

سلام آپم حتما بیاید گالری هم آپه
یا علی مدد

جهان ورزش دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 17:21 http://sports-world1.mihanblog.com/

وبت عالیه
اگه با تبادل لینک موافقی ما رو به اسم جهان ورزش لینک کن
بعد بیا بگو با چه اسمی لینکت کنیم
منتظرم

[ بدون نام ] یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 13:56

nadiiiia شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 09:30

اییییییییییییییییییش من قربونش برممممممم الهی عجیجم خیلی ماههههههههههههههههههههههه تیم ملی ک بدون اون صفایی نداره

ایلیا پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 22:22 http://www.iran-wrestlers.ir

سلام خدمت همه ی دوستان عزیز
امیدوارم ساله خوب و خوشی داشته باشید
و این سال جدید رو به تمام شما عزیزان تبریک میگم
با پست هایی جدید از پهلوون های دوست داشتنیمون آپم
و هم چنین لینک دانلود تمامی برنامه های این عزیزان
و عکس هایی از حضور این قهرمانان در ویژه برنامه ها ی عید
همچنین عیدی کوچیکی داریم که به بزرگی خودتون ببخشید

من ای رسم سنتی (دید) رو به جا آوردم منتظر
(بازدید) شما عزیزان هستم
امید وارم همیشه سبز باشید

احمدرضا پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 14:13 http://koshti111.blogfa.com

سلام علیکم با چند تا پست جدید آپم حتما بیاید
یا علی مدد[گل]

vafa98 جمعه 13 اردیبهشت 1392 ساعت 17:16 http://smilehome.mihanblog.com

سلام من یه وبلاگ جدید ساختم اگه میشه یه سری بزنید و اگه ازش خوشتون اومد با اسم لبخندکده والیبالی توی وب قشنگتون لینکم کنید ممنون میشم اینم آدرسش اگه شد نظر هم بذارید ولی البته توی این وب مطالب طنز دیگه ای هم وجود داره
www.smilehome.mihanblog.com

فرانک شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 23:25

nadiiiia سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 11:15

سلااااااااااااااام بر عاشق والیبالخوبی شما؟شما عکسی از نادی رو ک با توپ بدنسازیه دم دستتون دارین بدین؟مث اینکه چند تا عکسه ولی من فقط یکیشو دارم ک رو اون توپه دراز کشیدسس

موحده شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 13:58

علیرضا جون عشقه

رها یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 23:01

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد