دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

وزیر ورزش و جوانان در جمع مردان والیبال ایران

http://iranvolleyball.com/images//Content/Contents/PicService/834eeeaa-f8ce-40b4-9204-1eed342f4e4f/IMG_5413.jpg

وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی، امشب به محض ورود به توکیو از فرودگاه به هتل محل اقامت تیم ملی والیبال ایران آمد و در نشستی  صمیمانه با ملی پوشان کشورمان به گفتگوی دوستانه پرداخت.

دکتر محمد عباسی در این جسله با ایراد سخنانی کوتاه ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به تقدیر و تشکر از والیبالیست های تیم ملی که با شگفتی آفرینی شان دل مردم ایران را شاد کردند پرداخت و علت حضور خود در کنار ملی پوشان والیبال را رساندن پیام محبت آمیز ملت و دولت ایران به اردوی تیم ملی عنوان کرد و افزود: کاری کرده اید که ساعت پنج و نیم صبح چراغ خانه ها روشن است و مردم به تماشای مسابقات شما نشسته اند. انصافا فضای رضایتمندی و نشاطی که در جامعه از نتایج خوب شما رقم خورده با هیچ یک از رشته های دیگر در این سالها قابل مقایسه نیست.

دکتر عباسی یادآور شد: با تمام مشغله هایی که داشتیم دل دل می کردیم تا فرصتی پیدا کنیم و از نزدیک حس همراهی قلبی مردم عزیز ایران را به شما برسانیم. مردم از شما ابراز خرسندی و تشکر کرده اند. در جلسه یکشنبه هیئت دولت هم وقتی بحث حضور ما در کنار شما مطرح شد، بحث و تحلیل اعضای کابینه درباره مسابقات و نتایج افتخارآمیز شما چنان در جلسه پا گرفت که برای دقایقی جلسه هیئت دولت را تحت الشعاع خود قرار داد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: من به عنوان شخص اول ورزش کشور اینجا هستم تا از طرف مردم و دولت از شما تشکر کنم و به همه شما عزیزان خدا قوت بگویم.

دکتر عباسی در بخش پایانی سخنانش از ملی پوشان کشورمان خواست تا در بازی های آینده، نه هیچ حریفی را دست کم بگیرند و نه مرعوب نام و نشان حریفی بشوند.

وی گفت: با ارامش کامل به میدان بروید و نهایت تلاش تان را برای پیروزی به کار بگیرید. ما هم در کنار شما هستیم تا بدانید تنها نیستید و از کوششی برای رسیدن به هدف تان دریغ نمی کنیم.

...........

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه که ساعت 21:30 به وقت محلی در سالن جلسات طبقه چهل و دوم هتل کیوپلازای توکیو برگزار شد، دکترمحمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال به ارائه توضیحاتی در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی پرداخت و سپس خولیو ولاسکو نیز لحظاتی با وزیر ورزش و جوانان کشورمان سخن گفت.

در انتهای این جلسه نیز کاپیتان تیم ملی ایران؛ علیرضا نادی به نمایندگی از تمام بازیکنان از حضور دکتر عباسی در جمع ملی پوشان والیبال تشکر کرد و این حضور را مایه دلگرمی اردوی ایران در ژاپن دانست.

این جلسه با تشکیل حلقه اتحاد و سردادن فریاد «ایران» و گرفتن عکس گروهی پایان یافت.

نظرات 4 + ارسال نظر
as جمعه 11 آذر 1390 ساعت 21:37

وبت عالیه واقعا علیرضا لیاقت این همه توجه رو داره
عزیزم من یکی عاشقشم . عشق واقعی عشق یه دختر به یک پسر البته علیرضا که مرده . کاش میدونست عاشقشم

از لطف و نظرت ممنون
حتما میدونن

یک دوست شنبه 12 آذر 1390 ساعت 13:55

سلام و خداقوت به همه والیبالیستهای عزیز کشورمون واقعا دست مریضاد امیدوارم که همیشه تنتون سالم و دلتون خوش باشه و خدا پشت و پناهتون باشه ان شاءالله اصلا ناراحت این باختها نباشین چرا که پشت این باختها تجربه باارزشی برای شما عزیزان میشه و قدر این ارزشها رو بهتر خواهید دانست بدونید که ما همیشه قدردان زحمات شما عزیزان هستیم پاینده و جاوید باشید و غرور رو زیر پاهاتون له کنید. ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین و یارانش را به همه عزاداران تسلت و تعزیت عرض می نمایم /یاحق

یک دوست شنبه 12 آذر 1390 ساعت 14:32

سلام و خداقوت خدمت والیبالیستهای عزیز کشورمون ایران
امیدورام که همیشه سالم وبرقرار باشین ان شاءالله / همه ما قدر شما عزیزان را میدانیم و برای شما آرزوی سلامتی وموفقیت داریم اصلا هم خودتون رو برای این شکستها ناراحت نکنید چون هر شکستی یک پله ای برای رسیدن به پیروزی است پس تلاش کنید وتجربه هاتون را بیافزایید که همین کسب تجربه ها موجب می گردد که در زمین با اعتماد به نفس و امید به خدا پیروز شوید /به یاد داشته باشید که همیشه غرور رو زیر پاهاتون له کنید تا اینکه غرور شما رو زیر پاهاش له کنه /سپاسگزارم/یاحق/

as شنبه 12 آذر 1390 ساعت 15:35

عزیزم تو با هاشون در ارتباطی؟
راستش من یه متنی نوشتم میخواستم اکه شد اونو تو یکی از آپ هات بزاری
کاش منم یه سایت داشتم میتونستم عشقمو ابراز کنم

سلام دوست عزیز میتونید متنتونو بدید بخونم ببینم میشه گذاشت یا نه.البته اگه این حرفمو به حساب پررویی نذارید.بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد