دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

مصاحبه با علیرضا نادی


علی رضا نادی کاپیتان پر تلاش تیم والیبال داماش متولد 1359 است . او پیش از داماش 7 سال در صنام ، 2 سال در سایپا و یک سال در پیکان بازی کرده است و بازیکنی بسیار پر تجربه محسوب می شود . با آغاز بازی پلی اف ، وی بازی های آینده را با دیگر تیم های مدعی بسیار سخت اما امیدوارانه نگاه می کند و روشن است که معتقد است باید به امید قهرمانی با قدرت در هر مسابقه ایی حاضر شد . او در سال اول حضورش در داماش آرزو می کند که مدیریت باشگاه راه تیمداری در سوپر لیگ ایران را همچنان ادامه دهند تا سرمشقی برای بخش خصوصی در ایران باشد . او که در پست سرعتی در تیم والیبال داماش بازی می کند ، تیم ملی والیبال برزیل را برتر از  دیگر تیم های حال حاضر در جهان می داند . او علت این برتری را این گونه توضیح می دهد : تیم برزیل به هنگام بازی ، یک مجموعه کاملا هماهنگ است که هر دوازده بازیکن آن به یک میزان برای قهرمانی مبارزه می کنند و این یک ویژگی ممتاز و برجسته است که هر تیمی را می تواند به سوی قهرمانی سوق دهد . اما در میان باشگاه های اروپایی نگاه او متوجه لیگ حرفه ایی روسیه است و می گوید : از نظر حرفه ایی و بازی ، لیگ روسیه یکی از بهترین لیگ های حال حاضر اروپا است . این لیگ واقعا به صورت حرفه ایی عمل می کند و در میان باشگاه های اروپا از بسیاری از دیگر کشورها سرتر است .


علی رضا نادی که از سال 1374 تا 1378 در تیم ملی جوانان ایران و از سال 78 تا کنون در تیم ملی ایران بازی می کند ، رقبای داماش در لیگ برتر والیبال را تیم های پیکان و سایپا می داند و معتقد است که مجموعه تیمی داماش باید با اتحاد و یکپارچگی و با تکیه برهمه نفرات ، فعل خواستن تا قهرمانی را صرف کنند .
نادی معتقد است والیبال ایران وارد عرصه  حرفه ایی خود شده است و برای توسعه این امر باید بخش خصوصی با همتی بیشتر به عرصه والیبال ایران بیاید . در همین چهارچوب او در باره داماش می گوید : باشگاه داماش باید از تجارب حضور خود در لیگ برتر بیشترین بهره را ببرد تا در سال های آینده با قدرت بیشتر در مسابقات حاضر شود . او در باره حرفه ایی شدن والیبال در ایران می گوید : والیبال دیگر زیر سایه فوتبال نیست و مردم کشورمان پس از کسب عناوین قهرمانی بین المللی توسط تیم های ملی و باشگاهی والیبال اکنون نگاهی ویژه به والیبال پیدا کرده اند و با شور و شعف دیگری در جریان مسابقات والیبال حاضر می شوند و اکنون می توان گفت والیبال جایگاه خود را در ایران پیدا کرده است . 
مرد سرعتی والیبال داماش در خصوص اقبال مردم مناطق مختلف کشورمان به والیبال می گوید : ارومیه ، گنبد ، تهران و رشت با استقبال بسیار خوبی از والیبال همراه است و استعدادهای خیلی خوبی در زمینه والیبال در این شهرها وجود دارد . او همچنین معتقد است کرمانشاه و استان مازندران از جمله جاهایی در ایران است که والیبال خیز است .
علی رضا نادی در پایان بار دیگر بخش های خصوصی کشور را به میدان والیبال فرامی خواند و معتقد است بازیکنان مستعد و بزرگی در کشور وجود دارند که با گسترش دامنه حرفه ایی شدن لیگ برتر والیبال ، امکان ظهور می یابند و این امری است که به اعتقاد او رشد و بالندگی والیبال باشگاهی و ملی ایران را به همراه دارد .


از فروشگاه بخرید،نخرید