دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

نتایج مرحله رفت مسابقات نیمه نهایی لیگ برتر

مرحله رفت مسابقات نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور عصر امروز با انجام چهار مسابقه انجام شد.

در تهران خانه والیبال پذیرای تیمهای دو مربی جوان و آینده دار کشورمان بود . از ساعت 15:50 دقیقه تیم والیبال پیکان میزبان  باریج اسانس کاشان بود که شاگردان مصطفی شجاعی که تماشاگران زیادی را به خانه والیبال تهران آورده بودند  با بازی خوب خود عرصه را برای خودرو سازان تهرانی تنگ کردند. تا جاییکه این  مسابقه تا پنج گیم به درازا کشید و حتی دو تیم در امتیاز 14 در گیم پنجم برابر شدند   ولی باز هم  این شاگردان پیکان اکبری بودند که طبق معمول در مصاف های تنگاتنگ و حساس پیروز شدند.


تیم

نتیجه

گیم اول

گیم دوم

گیم سوم

گیم چهارم

گیم پنجم

پیکان

3

25

18

27

25

16

باریج اسانس کاشان

2

15

25

29

19

14

 

 

در استان البرز ، سایپا به سکان داری فرهاد نفرزاده به مصاف کاله مازندران رفت . البرزی های میزبان  با بازی منطقی خود موفق شدند سه گیم از چهار گیم این مسابقه را از آن خود کنند و با نسبتا خیالی آسوده برای بازی برگشت در روز یکشنبه به مصاف آملی ها روند.


تیم

نتیجه

گیم اول

گیم دوم

گیم سوم

گیم چهارم

گیم پنجم

سایپا

3

25

25

22

25

 

کاله مازندران

1

19

19

25

18

 

 

 

در مشهد الرضا ، ابومسلم میزبان که حتی با شکست در مقابل باریج اسانس کاشان (در بازی قبل ) چیزی از ارزش های این تیم  کم نشد ، ولی این بار  در برابر  شاگردان کرمانی ناصر شهنازی 3 بر یک مغلوب شدند تا  برای امید داشتن به کسب مقام پنجمی راهی جز برد کرمان در خانه نداشته باشند.


تیم

نتیجه

گیم اول

گیم دوم

گیم سوم

گیم چهارم

گیم پنجم

ابومسلم

1

22

25

24

19

 

کرمان

3

25

19

26

25

 

 

 

 

در رشت تیم پرمهره داماش گیلان که نصف بازیکنان تیم ملی ایران در بازیهای آسیایی گوانجو را در اختیار دارد در دیداری  نفس گیر  برابر  مهد والیبال ایران قرار گرفت. شاگردان حسین معدنی توانستند تنها دو گیم از پنچ گیم این مسابقه را از شاگردان سید عباسی بگیرند تا داماشی ها برای جبران مافات محکوم به برد ارومیه در مهد والیبال ایران شوند.

 

تیم

نتیجه

گیم اول

گیم دوم

گیم سوم

گیم چهارم

گیم پنجم

داماش گیلان

2

25

14

23

25

16

ارومیه

3

21

25

25

11

18


 متاسفانه بازم شکست و شکست و شکست هیچ چیز دیگه ای نمیتونم بگم اصلا دلیل این همه شکست و باخت رو نمیدونم

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر

نادی


مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مردان چهارشنبه 31 فروردین برگزار میشود.

به گزارش واحد مرکزی خبر برنامه رقابتها :

مقام اول تا چهارم

پیکان - باریج اسانس

سایپا - کاله

مقام پنجم تا هشتم 

داماش - ارومیه

ابومسلم - کرمان

مقام سیردهم تا شانزدهم

دانشگاه آزاد - جواهری گنبد

امیدوارم داماش مقام پنجم را کسب کند

تیم ملی والیبال در فرانسه اردو می‎زند

ملی‎پوشان والیبال کشورمان یکی از اردوهای آماده‎سازی خود برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را در فرانسه برگزار می‎کنند.

تیم ملی ایران

به گزارش خبرنگار مهر، فرانسه نخستین کشور اروپایی است که سفر به آن به منظور برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی کشورمان نهایی شده است. هنوز تاریخ سفر به فرانسه قطعی نیست اما قرار است تیم ملی والیبال در مدت حضور در فرانسه در تورنمنت چهار جانبه این کشور شرکت کنند.

سفر به فرانسه در حالی در برنامه های آماده سازی تیم ملی والیبال ایران کشورمان قرار داده شده که این تیم دعوت نامه سه تورنمنت بین المللی را دریافت کرده است. دعوت‌نامه‌های ارسالی برای ملی‎پوشان والیبال کشورمان از طرف کشورهای امارات، قزاقستان و چین و به منظور حضور در تورنمنت‎های بین‎المللی این کشورها ارسال شده است. اولین تورنمنت بین‎المللی در چین و طی روزهای 20 تا 26 تیرماه برگزار می‎شود.

قزاقستان هم از 27 مردادماه میزبان یک دوره تورتمنت بین‎المللی است که تا 6 شهریورماه ادامه ادامه خواهد داشت. آخرین تورنمنت بین‎المللی هم با نام جام شیخ راشد و دبی برگزار می‎شود. 19 تا 24 شهریورماه زمان برگزاری این رقابت‎ها تعیین شده است.
 
تیم ملی والیبال برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌شود. این مسابقات مهرماه در تهران برگزار خواهد شد.