دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

کاله با ملی پوشانش آماده جام باشگاه های آسیا می شود

کاله با ملی پوشانش آماده جام باشگاه های آسیا می شود 1


سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با بیان اینکه از یک ماه پیش تمرینات این تیم برای حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا آغاز شده از اضافه شدن بازیکنان ملی پوش این تیم به تمرینات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی گفت: تمرینات تیم کاله از حدود یک ماه پیش آغاز شده و ملی ‍پوشان این تیم از جمله علیــــرضا نادی، حمزه زرینی و سعید معروف هم از سی ام خرداد به تمرینات اضافه می شوند تا کاله با تیمی کامل راهی جام باشگاه های آسیا شود.


عطایی تصریح کرد: پس از رقابت های انتخابی المپیک چند روز به ملی پوشان استراحت دادیم تا با شرایط بهتر به تیم اضافه شوند.

سرمربی تیم والیبال کاله گفت: ما برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت های باشگاه های آسیا می رویم و هیچ حریفی را در این مسابقات دست کم نخواهیم گرفت.

رقابت های والیبال جام باشگاه های آسیا 10 تا ۱۸ تیر در شانگهای چین برگزار می شود و تیم کاله به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر والیبال به این مسابقات می رود.

بازگشت سروقامتان والیبال

کاپیتان نادی
کاپیتان نادی و عرشیا

کاپیتان نادی و عرشیا


کاپیتان نادی


کاپیتان نادی و عرشیا


کاپیتان نادی


به وجودتون افتخار میکنیم کاپیتان نادی

نرفتنتون به المپیک ذره ای از محبوبیت و بزرگی و منش شما پیش ما طرفداران کم نکرد و نخواهد کرد.شما به اندازه گذشته حتی بیشتر از قبل برای ما محبوب هستید و خواهید بود همه ما طرفداران شما از شما میخواهیم که تا المپیک بعدی هم پا به پای همگی تیم ملی رو همراهی کنید ،شما روحیه تیم هستید و بدونید که تیم ملی بدون شما کاپیتان ارزشمند و ارزنده برای ما طرفداران دیگه ارزشی نخواهد داشت.از شما خواهش میکنیم که بمونید و از تیم ملی خداحافظی نکنید.

شایستگی حضور در المپیک لندن را داشتیم

nadi


کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: نشان دادیم توانایی بازی در چنین جوی را داریم و تیم های آسیایی می توانند در المپیک حضور داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، علیرضا نادی در نشست خبری بعد از بازی با ژاپن افزود: ثابت کردیم تیم ایران می تواند هر سه ست را از آن خود کند. می خواستیم نشان بدهیم استرالیا به المپیک راه یافت در حالیکه جزو قاره آسیا نیست. امروز ژاپن خوب بازی کرد ولی ما بهتر بودیم و تمرکز خود را از دست ندادیم.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: در نبرد با ژاپن نشان دادیم المپیک حق ما بود. پیروزی در برابر این همه تماشاگر.
وی در پایان گفت: امیدوارم از دوره بعد یک تیم آسیایی مستقیم سهمیه المپیک را بگیرد.