دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

تیم ملی ایران بامداد سه شنبه به اسلونی پرواز می کند

خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی 15 بازیکن را برای شرکت در تورنمنت اسلونی و برگزاری دو دیدار تدارکاتی در اسلواکی با تیم ملی این کشور اعلام کرد:
1- امیر حسینی
2- مهدی مهدوی
3- علیرضا نادی
4- محمد موسوی
5- حسام بخششی
6- جواد محمد نژادی
7- فرهاد نظری افشار
8- آرش کشاورزی
9- آرش کمالوند
10- حمزه زرینی
11- امیر غفور
12- مهدی بازار گرد
13- فرهاد ظریف
14- علی حسین

15- فرهاد قائمی


تورنمنت بین المللی اسلونی از 3 لغایت 5 شهریورماه سال جاری با شرکت تیمها ی ایران، اسلونی، اسلواکی و فنلاند برگزار خواهد شد که برنامه مسابقات به شرح زیر می باشد:


3 شهریور :

ساعت 16 : ایران – فنلاند
ساعت19 : اسلونی – اسلواکی


4شهریور :

ساعت 16 : اسلواکی – ایران
ساعت 19 : اسلونی – فنلاند


5شهریور :

ساعت 16 : فنلاند – اسلواکی
ساعت 19 : ایران – اسلونی


پس از آن کاروان والیبال ایران برای برگزاری دو دیدار دوستانه به اسلواکی سفر خواهد کرد و در روز های 11 و 12 شهریوربا تیم ملی این کشور دیدار خواهد کرد.

گفتنی است ملی پوشان والیبال ایران بامداد سه شنبه (1 شهریور)تهران را به مقصد وین ترک خواهند کرد که امیر خوش خبربه عنوان سرپرست، خوان سیچلو آرژانتینی و رضا ابراهیمی به عنوان مربی و دکترعلیرضا تفضلی به عنوان پزشک تیم ملی کشورمان را همراهی خواهند کرد .


با آرزوی سلامتی و موفقیت و البته کسب مقام قهرمانی

علیرضا بهبودی از تیم ملی والیبال خط خورد

سرمربی تیم ملی والیبال در آستانه اعزام به تورنمنت بین‎المللی اسلوونی علیرضا بهبودی، پاسور این تیم را از جمع اردونشینان خط زد.

به گزارش خبرنگار مهر، حذف علیرضا بهبودی از اردوی تیم ملی والیبال امروز شنبه صورت گرفت تا رقابت پاسورها برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا میان امیر حسینی و مهدی مهدوی دنبال شود.

حذف علیرضا بهبودی در حالی انجام شد که تیم ملی والیبال بامداد سه شنبه به منظور حضور در تورنمنت بین‌المللی عازم اسلوونی می‎شود. با کنار رفتن علیرضا بهبودی و با توجه به مشکل خروج از کشور فرهاد قائمی که مانع از سفر وی به اسلوونی شده است، 13 بازیکن در اردوی تیم ملی والیبال باقی مانده‎اند.

امیر حسینی، مهدی مهدوی، علیرضا نادی، محمد موسوی عراقی، جواد محمدی‎نژاد، حسام بخششی، حمزه زرینی، فرهاد نظری افشار، آرش کمالوند، آرش کشاورزی، علی حسین، فرهاد ظریف و امیر غفور بازیکنانی هستند که در اردوی تیم ملی والیبال تمرینات خود را دنبال می‎کنند.

تیم ملی والیبال برای حضور در رقابت‏های قهرمانی آسیا آماده می‏شود که 31 شهریورماه تا 8 مهرماه در تهران برگزار خواهد شد.

به امید قهرمانی

لیگ برتر والیبال 14 تیمی شد

مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور امروز در محل فدراسیون والیبال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در محل برگزاری این مراسم، جلسه قرعه کشی مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، امروز در محل فدراسیون با حضور "محمدرضا داورزنی" رئیس فدراسیون والیبال، منوچهر پورحسن، خلیل یگانه مجد رئیس و دبیر سازمان لیگ و همچنین نمایندگان و برخی مدیرعاملان 14 تیم شرکت کننده در لیگ برتر برگزار شد.

در این نشست از تیم مدعی و خبرساز داماش گیلان خبری نبود. شاید مسئولان این باشگاه با غیبت در این جلسه پاسخ تمامی شایعات و اگرهای مبنی بر حضور و یا انصراف از لیگ برتر را دادند و در خاموشی و خیلی محترمانه گفتند نمی آئیم.

مراسم قرعه کشی با حضور 14 تیم برگزار و به این ترتیب عدد 14 برای مسابقات حرفه ای والیبال باشگاه های ایران در سال جاری ثبت شد، مسئولان سازمان لیگ تصمیم گرفتند که مسابقات امسال به صورت دوره ای برگزار شود.

براساس قرعه کشی انجام شده جایگاه های تیم ها در جدول مشخص و براساس آن بازی ها تنظیم شد به طوری که تیم های پیکان، بانک کشاورزی، شهرداری تبریز، شهرداری ارومیه، سایپا، پیشگامان کویر یزد، آلومینیوم المهدی بندرعباس، مناطق نفت خیز جنوب، گیتی پسند اصفهان، مشهد، باریج اسانس کاشان، کاله آمل، کرمان و گنبد به ترتیب جایگاه های اول تا چهاردهم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است، تمامی تیم های شرکت کننده بجز تیم های کرمان و مشهد، اقدام به پرداخت مبالغ ورودیه خود کرده اند.
خدا را شکر که پیکان هم حضور داره بدون پیکان که کاپیتان نادی هم توش بازی میکنه اصلا لیگ معنی نداشت