دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

تنها به فکر صعود نیستیم، خودمان را ثابت می کنیم!

کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: سال آینده می‌خواهیم نشان دهیم نماینده خوبی برای آسیا در لیگ جهانی هستیم و تنها به فکر حضور نیستیم بلکه می‌خواهیم با نمایش بازی‌های خوب، خودمان را ثابت کنیم.
شادی والیبالیست های ایران پس از پیروزی و غلبه بر تیم والیبال ژاپن


علیرضا نادی
پس از راهیابی تیم ملی والیبال کشورمان به مسابقات لیگ جهانی ضمن بیان این مطلب افزود: امروز نیز به مانند بازی گذشته نمایش خوبی مقابل ژاپن داشتیم. ما به خوبی نقاط ضعف و قوت ژاپن را شناخته بودیم و به آنالیز دقیقی که از این تیم به عمل آورده بودیم می دانستیم باید چه بکنیم.

وی ضمن ابراز خوشحالی از اینکه به عنوان کاپتیان تیم ملی والیبال ایران با این تیم جواز حضور در لیگ جهانی را کسب کرده است افزود: بعد از چند سال خدمت به تیم ملی والیبال خوشبختانه امروز به لیگ جهانی صعود کردیم. امروز بهترین روز زندگی ورزشی من است. قطعا در لیگ جهانی هم به صرف حضور شرکت نمی کنیم و می رویم که بازیهای خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی آروزی قلبی خود را ادامه حضور خولیو ولاسکو در ایران خواند و گفت: قرارداد ولاسکو با فدراسیون والیبال ایران به اتمام رسیده و فدراسیون باید قراردادی جدید با ایران مربی منعقد کند. من از صمیم قلب امیدوارم و می خواهم که وی در ایران بماند، اعتقاد دارم با حضور ولاسکو می توانیم به موفقیت های خوبی ادامه دهیم چرا که او یک مربی خوب و بین المللی است که با بهترین های دنیا ارتباط دارد و می تواند شرایط برگزاری دیدارهای دوستانه مناسبی را برای تیم ملی فراهم آورد.

نادی همچنین یادآور شد: والیبال ایران در گذشته هم شرایط خوبی داشت اما نمی توانست به قهرمانی آسیا برسد خوشبختانه با حضور ولاسکو به این مهم رسیدیم و به لیگ جهانی صعود کردیم. من بسیار خوشحالم که زیر نظر این مربی کار کرده ام و امیدوارم او در ایران بماند. ما اگر می خواهیم در مسابقات لیگ جهانی هم موفق باشیم باید او را حفظ کنیم.

وی دلیل ماندگاری خود در تیم ملی را تاکتیک پذیری و حرفه ای بودن عنوان کرد و گفت: من هر چه مربی بخواهد انجام می دهم. در این مدت لطف خدا شامل حال من شده و مردم هم همیشه به من و دیگر بازیکنان کمک کرده اند. همراهی آنهاست که ما را به رو به جلو می برد و یک انگیزه خوب در ملی پوشان والیبال ایجاد کرده. من دوست دارم همچنان در خدمت تیم ملی باشم اما باید ببینیم در آینده چه می شود.

امروز یکی از بهترین روزهای زندگی ام بود

http://iranvolleyball.com/images//Content/Contents/PicService/eaf3afec-cd18-44d1-907b-a94213eea7f7/vertical.jpg



سرگروه تیم ملی والیبال کشورمان گفت: پیروزی در برابر ژاپن و صعود به لیگ جهانی یکی از بهترین روزهای زندگی ام را رقم زد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، "علیرضا نادی" بعد از پیروزی دوم در برابر تیم ژاپن و صعود ایران به لیگ جهانی در گفتگو با خبرنگاران افزود: بچه ها در بازی امروز در برابر ژاپن خیلی خوب بازی کردند و علت آن هم این بود که از قبل با نقاط ضعف و قوت تیم ژاپن آشنا بودیم.
وی تاکید کرد امیدوارم در لیگ جهانی نماینده شایسته باشیم و یقین داشته باشید که تیم ملی والیبال ایران تنها برای حضور در این مسابقات راهی لیگ جهانی نمی شود.
وی در خصوص نیازهای والیبال ایران برای حضور در لیگ جهانی نیز گفت: آرزوی من ماندن ولاسکو در تیم ملی والیبال در لیگ جهان است. از مسئولین نیز تقاضا دارم این خواسته والیبال را محقق سازند. دومین نیاز ایران در لیگ جهانی بازی های تدارکاتی که ولاسکو در این زمینه نیز می تواند بازی های خوبی تدارک ببیند.
نادی در باره نقش ولاسکو در پیروزی ایران گفت: قبل از حضور ولاسکو جز بهترین تیم های آسیا بودیم اما اکنون علاوه بر قهرمانی به لیگ جهانی راه یافتیم. ولاسکو تاثیر زیادی در کسب این عنوان ها دارد.
سرگروه تیم ملی والیبال در باره امکانات والیبال ایران و اختلاف سطح آن با والیبال دنیا گفت: باید امکانات ایران تقویت شود تا ما در لیگ جهانی با قدرت از اعتبار والیبال ایران دفاع کنیم.
وی در پایان با ابراز گلایه از برخی اظهار نظر ها در مورد پیروزی تیم ملی والیبال ایران در برابر ژاپن گفت: ژاپن تیم ضعیفی نبود بلکه ایران خیلی قدرتمند شده است. در گذشته ما آرزو داشتیم که از این تیم امتیاز یک ست را بگیرم اما اکنون ژاپنی ها در آرزو کسب امتیاز یک ست از تیم والیبال ایران هستند.
تیم ملی والیبال ایران امروز در دومین بازی خود با ژاپن در چارچوب مسابقات انتخابی لیگ جهانی سه بر صفر این تیم را شکست داد و راهی لیگ جهانی سال 2013 شد.


تبریک میگم کاپیتان نادی عزیز.ایشالله توی لیگ جهانی هم بدرخشید

ژاپن اسیر تماشاگران ایرانی شد/ بازی بعد را هم باید ببریم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: ژاپنی‌ها در سالن آزادی اسیر تماشاگران ایرانی‌ شدند


خبرگزاری فارس: نادی: ژاپن اسیر تماشاگران ایرانی شد/ بازی بعد را هم باید ببریم


علیرضا نادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران برابر ژاپن عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که مقابل این‌همه تماشاگر شرمنده نشدیم و توانستیم به پیروزی دست یابیم. ما یک بازی دیگر را پیش‌رو داریم که امیدوارم بتوانیم به برتری دست یابیم. حضور مردم در پیروزی ما بسیار چشمگیر بود به تمام مردم این پیروزی را تبریک می‌گویم.

کاپیتان تیم ملی والیبال در خصوص قدرت ژاپن افزود: قدرت واقعی ژاپن این بازی نبود، آنها در واقع اسیر تماشاگران ایرانی شدند.امیدوارم که بتوانیم در بازی آینده نیز پیروز شویم و به لیگ جهانی راه یابیم.