دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

برنامه دهمین هفته لیگ برتر والیبال مردان

هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان چهارشنبه 30 آذر با برگزاری هفت دیدار در شش شهر برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال در این هفته از رقابت ها که تا کنون هشت هفته آن برگزار و یک هفته آن (هفته هشتم) به تعویق افتاده به جز دیدار های تهران بقیه دیدار ها از ساعت 17 آغاز می شود. برنامه مسابقات به شرح زیر است:

تهران – ساعت16:
گسترش فناوری نوین کشاورز – مناطق نفت خیز جنوب

تهران – ساعت18:
پیکان – سایپا

ارومیه – ساعت17:
شهرداری ارومیه – پیشگامان کویر یزد

بندرعباس – ساعت17:
آلومینیوم المهدی بندرعباس – شهرداری تبریز

گنبد – ساعت17:
هاوش گنبد – گیتی پسند

کرمان – ساعت17:
کرمان – میزان خراسان رضوی

کاشان – ساعت 17:
باریج اسانس – کاله مازندران

نتایج هفته نهم

سایپا در پایان هفته نهم همچنان صدر نشین ماند


 هفته نهم لیگ برتر دقایقی پیش با پیروزی هاوش درگنبدبه پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال این هفته از رقابت ها با پیروزی سه بر صفرسایپا آغاز شد تا نماینده استان البرز با کسب سه امتیاز دیگرهمچنان صدرنشین لیگ برتر والیبال مردان بماند. میزان خراسان هم در مشهد نوین کشاورز را سه بر صفر شکست داد و کاله مازندران با همین نتیجه مهمان خود کرمان را از پیشرو برداشت تا با 21 امتیاز در سایه سایپای صدرنشین 23 امتیازی در رده دوم جدول رده بندی قرار گیرد.  در دیگر بازی این هفته گیتی پسند اصفهان مقابل مهمان خود شهرداری تبریز 3 بر یک مغلوب شد و پیکان تهران علی رغم واگذار کردن ست اول به میزبان خود پیشگامان کویر یزد، 3 بر یک پیروز میدان شد. در اهواز نیز ارومیه 3 بر یک میزبان خود مناطق نفت خیز جنوب را شکست داد و در آخرین دیدار این هفته در گنبد،هاوش این شهر مقابل باریج اسانس کاشان سه بر یک پیروز شد.

با این حساب در پایان این هفته از رقابت ها تیم های سایپا، کاله و پیکان در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

هدف ما در کاله تداوم پیروزی هفته‌های گذشته است

کاپیتان ملی‌پوش تیم والیبال کاله مازندران گفت: هدف ما در کاله مازندران تداوم پیروزی هفته‌های گذشته است.


علیرضا نادی

علیرضا نادی عصر امروز قبل دیدار هفته هشتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که بین کاله مازندران و شرکت گسترش فناوری نوین کشاورز برگزار می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل گفت: کاله مازندران آماده برگزاری هفته هشتم لیگ برتر و رویارویی مقابل گسترش نوین کشاورز است.


وی با اعلام اینکه بازی مشکلی مقابل گسترش نوین کشاورز نداریم، افزود: این بازی خارج از خانه بوده و در تهران برگزار میشود.


کاپیتان تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان که کاپیتانی تیم والیبال لیگ برتری کاله مازندران را نیز برعهده دارد، بیان داشت: بعد از مسابقات جهانی 2011 دوباره به تمرینات تیم باشگاهی‌مان برگشتیم که تمرینات سخت و دشواری را برای هماهنگی بیشتر پشت سر گذاشتیم.


وی در مورد نقش بازی‌های جام جهانی بر کیفیت و کمیت لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازیکنان ملی‌پوش لیگ برتر با انگیزه بالاتری در دیدارهای آینده حضور خواهند داشت.


نادی تصریح کرد: مطمئن باشید سال‌های بعد تیم‌های جدیدتری به لیگ برتر اضافه خواهند شد و تیم‌های خصوصی زیادی را در این عرصه شاهد خواهیم بود.


کاپیتان تیم والیبال کاله مازندران با تاکید اینکه در سال‌های آینده بازیکنان خارجی لیگ بیشتر خواهند شد، گفت: زیرا عملکرد ایران در دنیا به نمایش درآمده و با این وجود بازیکنان خارجی بیشتر تمایل خواهند داشت تا در لیگ برتر کشورمان حضور پیدا کنند همچنین 100 درصد لیگ بهتری را سال‌های آینده شاهد خواهیم بود.


نادی با اعلام اینکه هدف ما در لیگ برتر تداوم پیروزی‌های گذشته است، اظهار داشت: کار سختی را در ادامه لیگ پیش رو داریم ولی باید همچنان یکی از دو تیم بدون شکست این رقابت‌ها باشیم و برای حفظ این مهم نیز بیش از گذشته بکوشیم.


کاپیتان ملی‌پوش تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به اینکه تیم گسترش کشاورز نیز یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است، ابراز داشت: بازیکنان ما به این امر واقف هستند و برای این منظور نیز تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند.