دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

خستگی عامل نتایج ضعیف والیبال داماش در مسابقات است


کاپیتان تیم والیبال داماش گیلان گفت: بازیکنان تیم والیبال داماش گیلان پس از بازگشت از بازی‌های ملی خسته شدند و خستگی عامل نتایج ضعیف این تیم در رقابت‌های فصل جاری بوده است.


علیرضا نادی در حاشیه حضور تیمش در کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: داماش گیلان در رقابت‌های فصل جاری جایگاه خوبی را ندارد و تیم کرمان, تیم بسیار سخت‌کوش و هماهنگی است، اما بازیکنان تیم داماش تمام سعی خود را می‌کنند که این دیوار مستحکم را در هم بشکنند.
وی افزود: بازیکنان پس از بازگشت از بازی‌های ملی خسته شدند و خستگی عامل نتایج ضعیف تیم والیبال داماش گیلان در رقابت‌های فصل جاری بوده است و امیدواریم با برد در مسابقه امروز مقابل هیئت والیبال کرمان راه خود را برای رسیدن به عناوین بالای جدول هموار کنیم.
عضو ملی‌پوش تیم داماش گیلان تصریح کرد: انگیزه‌های بالایی برای صعود به مرحله بعد داریم و به علت اینکه چهار تیم از هشت تیم حاضر در رقابت‌های فصل جاری به مرحله بعد صعود می‌کنند، موجب جذاب‌تر شدن لیگ شده است و تمام تیم‌ها انگیزه صعود به مرحله بعد را دارند.
نادی خاطرنشان کرد: دو گروه شدن مسابقات به جذاب‌تر شدن لیگ منجر شده است و تیم‌ها مانند فصل گذشته که همه در یک گروه قرار داشتند، دارای انگیزه‌های پایینی نیستند و از انگیزه‌های بالایی برخوردار هستند.
وی بیان داشت: کسب مقام دوم در آسیا بسیار مقام خوبی برای ایران به شمار می‌آید و در بازی ژاپن بازیکنان ایران تلاش بسیاری را از خود به نمایش گذاشتند، اما ژاپن استحقاق قهرمانی را در این مسابقات داشت.
کاپیتان تیم والیبال داماش گیلان گفت: اینکه والیبال ایران از حالت دو قطبی خارج شده و همه تیم‌ها به صورت یکسان شانس صعود به مرحله بعد را دارند، سبب جذابیت لیگ می‌شود و به پیشرفت والیبال ایران در رده‌های ملی کمک بسیاری می‌کند.
تیم داماش گیلان شامگاه چهارشنبه 15 دی‌ماه جاری مقابل تیم هیئت والیبال کرمان قرارگرفت و این بازی به نحوی حکم مرگ و زندگی را برای هر دو تیم داشت زیرا داماش با شکست در این مسابقه شانس خود را برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم کم رنگ‌تر می‌کرد و کرمان با پیروزی در مسابقه حکم صدرنشینی خود را در مسابقات نیم فصل سال جاری امضا می‌کرد.

اظهارنظر نادی در مورد جذب مربی خارجی برای والیبال



کاپیتان تیم ملی والیبال با اشاره به تصمیم مسئولان فدراسیون مبنی بر تغییر در کادر فنی با جذب مربی خارجی، گفت: اگر تیم ملی با کادر قبلی تا مسابقات قهرمانی مردان آسیا به کار خود ادامه دهد، ریسک کمتری است.

علیرضا نادی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه والیبال ایران فرصت زیادی تا مسابقات قهرمانی مردان آسیا ندارد، اظهارداشت: من فکر می‎کنم با فرصت کمی که داریم کادر فنی دو سه سال گذشته بهتر بتواند برای تیم ملی مثمرثمر باشد. به خصوص اینکه قبلا هم امتحان خود را پس داده است.

وی ادامه داد: مربیان تیم ملی طی چند سال گذشته خوب کار کردند و نتایج خوبی هم گرفتند. آنها طی این مدت با ثبات بودند. فدراسیون نباید در این مقطع زمانی ریسک کند و مربی یا مربیان دیگری را جایگزین آنها کند. ادامه همکاری با مربیان قبلی ریسک کمتری است.

کاپیتان تیم ملی والیبال با تاکید بر اینکه هرگز مخالف جذب مربی خارجی برای این تیم نیست، تصریح کرد: خوب است که ملی‌پوشان زیر نظر یک مربی بزرگ خارجی و دنیا دیده کار کنند. اما فکر می‎کنم در این مقطع زمانی و با توجه به فرصت کمی که تا زمان مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا باقی مانده است انجام چنین کاری باعث لطمه زدن به تیم ملی شود.

نادی ضمن ابراز امیدواری از اینکه هر گونه تصمیم اتخاذ شده خیر و صلاح تیم ملی را به دنبال داشته باشد در مورد عملکرد تیم داماش در رقابت‎های لیگ برتر همچنین سطح کیفی این مسابقات در نیم فصل نخس هم توضیح داد.

وی یادآور شد: با وجود اینکه داماش دو بازی از نیم فصل نخست را واگذار کرد اما در مجموع عملکرد به نسبت خوبی داشته است. آنهم در شرایطی که ملی‎پوشان این تیم خسته از حضور متوالی در رقابت‎های مختلف آسیایی و جهانی بودند. داماش در نیم فصل دوم عملکرد به مراتب بهتری خواهد داشت.

ملی‎پوش والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: در مجموع نیم فصل نخست رقابت‎های لیگ برتر با بهترین کیفیت برگزار شد. همین بس تیم‎هایی که اصلا فکرش را نمی‌کردیم مدعی شدند. البته به طور قطع مرحله برگشت مسابقات تغییرات زیادی خواهد داشت.

بازیکن تیم والیبال داماش گیلان ضمن بیان اینکه در نیم فصل کار برای صدرنشینان نیم فصل نخست سخت خواهد شد، اظهارداشت: تیم‎هایی که بازیکنان حرفه‎ای و با تجربه دارند مانند داماش، پیکان و کاله خود را بالا می‎کشند و به جایگاه‎هایی که باید داشته باشند، می‎رسند. دور برگشت مسابقات جذاب تر خواهد شد.

علیرضا نادی همچنین در مورد بازیکنان خارجی شاغل در لیگ ایران گفت: چند سالی است که تیم‎ها بازیکنان خارجی خوبی به خدمت می‌گیرند. این موضوع در کیفیت بازی‎ها تاثیرگذار است. البته باید بیشتر از این به دنبال بازیکن خارجی حرفه‌ای باشیم. نفراتی که اسم و رسم بیشتری دارند و می‎توانند در لیگ و برای بازیکنان داخلی مثمرثمرتر باشند.

مسابقات والیبال قهرمانی 2011 آسیا با حضور 15 کشور در ایران برگزارمیشود

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، کشورهای استرالیا، لبنان، چین، قزاقستان، ژاپن، افغانستان، تایلند، چین تایپه، ازبکستان، امارات، اندونزی، سریلانکا، کره جنوبی، قطر و ایران در مهلت مقرر کنفدراسیون والیبال آسیا، نسبت به ثبت نام اولیه این رقابتها اقدام کردند.
دیگر کشورهای آسیایی که تا امروز ثبت نام نکردند، تا 26 بهمن ماه سال جاری فرصت دارند تا با پرداخت جریمه 500 دلاری برای این مسابقات ثبت نام اولیه را انجام دهند.
بر اساس تصمیم کنفدراسیون والیبال آسیا، مسابقات والیبال قهرمانی سال 2011 این قاره کهن از سوم مهرماه سال آینده در ایران برگزار خواهد شد.
فدراسیون والیبال ایران پیشنهاد برگزاری این مسابقات در دو شهر تبریز و ارومیه را به کنفدراسیون والیبال آسیا داده است که تصمیم گیری نهایی برای شهرهای میزبان این رقابتها در ایران به گزارش بازدید نماینده این کنفدراسیون از امکانات و تجهیزات شهرهای پیشنهادی دارد.
'سعید درخشنده' عضو کمیته مسابقات والیبال آسیا چندی پیش در بازدید از امکانات شهر تبریز، گفت: شهر میزبان این مسابقات باید حداقل دو سالن برای برگزاری مسابقه و چهار سالن برای تمرین تیم ها داشته باشد.
وی تاکید کرد: متاسفانه در تبریز چنین امکاناتی وجود ندارد و باید در مهلت باقی مانده تا زمان برگزاری مسابقات، این مشکلات رفع شود.
درخشنده تصریح کرد: با ارایه امکانات دو شهر تبریز و ارومیه به کنفدراسیون آُسیا، در جلسه ای که 24 بهمن ماه امسال در پکن برگزار می شود، شرایط میزبانی این دو شهر بررسی خواهد شد.
در صورت موافقت نکردن کنفدراسیون والیبال آسیا، مسابقات والیبال قهرمانی 2011 آسیا در تهران برگزار خواهد شد.