دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

والیبال جام ملتهای آسیا- تهران پیروزی ایران برابر افغانستان

تیم ملی والیبال ایران مطابق انتظار نخستین دیدارش را در رقابتهای قهرمانی آسیا مقابل افغانستان با پیروزی پشت سر گذاشت.



به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم والیبال ایران به عنوان مدعی اصلی قهرمانی در رقابت‌های والیبال آسیا از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز برابر افغانستان به میدان رفت.

در حالی که احساس می‌شد ملی‌پوشان ایران در شروع این دیدار حریف خود را دست کم گرفته‌اند، افغان‌ها با حمایت تماشاگران پرشور خود تا 7 امتیاز اول بازی پایاپای میزبان پیش رفتند اما بعد از وقت استراحت فنی اول و جابه‌جایی نادی و موسوی از تیم ایران، ملی‌پوشان ایران به خود آمدند و موفق شدند تا 6 امتیاز از حریف خود پیش بیفتند. اما سرویس‌های پراشتباه تیم ایران اجازه نداد فاصله امتیازها با حریف حفظ شود و بازی خوب مصطفی فرهمند و سیا رحمانی از افغانستان، این تیم را به بازی برگرداند.

ایران گیم اول را 25 ـ 13 و گیم دوم را 25 ـ 19 و گیم سوم را 25 ـ 8 به پایان رساند و موفق شد در اولین دیدار خود با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست یابد. اگرچه تیم ایران در گیم اول و دوم پراشتباه ظاهر شد، اما گیم سوم با نمایش یک بازی مقتدرانه نشان داد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت‌هاست.

در ترکیب تیم ایران امیر حسینی (پاسور)، فرهاد ظریف (لیبرو) و مهدی بازارگرد، سید محمد موسوی، علیرضا نادی، فرهاد نظری افشار، آرش کمالوند به میدان رفتند.

افغانستان نیز با لباس مشکی و حاشیه زرد از وجود بازیکنانی چون سیا رحمانی، هارون ابراهیمی، مصطفی فرهمند، لطف‌الله صادق، وحیدالله وحیدی و امیر سادات بهره می‌برد.

ادامه مطلب ...

برنامه دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا


دومین روز شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ساعت 10 صبح فردا پنج شنبه با برگزار هشت دیدار در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در گروه نخست این رقابت ها که تیم ملی والیبال کشورمان حضور دارد دو تیم ایران و چین تایپه به مصاف یکدیگر می روند و تیم های هندوستان و افغانستان نیز در برابر هم قرار می گیرند.
در گروه دوم نیز تیم های اندونزی و ازبکستان به ترتیب به مصاف تیم های چین و سری لانکا خواهند رفت.
مسابقات گروه سوم نیز با دیدار دو تیم پاکستان و ژاپن آغاز خواهد شد و دو تیم دیگر این گروه ( قزاقستان و تایلند) در دومین بازی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیدار استرالیا با قطر و کره جنوبی با ترکمنستان دیگر بازی های روز دوم است که در گروه چهارم برگزار خواهد شد.برنامه کامل دومین روز دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به قرار زیر است:



سالن 12 هزارنفری آزادی:
ساعت 10، استرالیا – قطر
ساعت 14، اندونزی – چین
ساعت 16، پاکستان - ژاپن
ساعت 18:30، ایران – چین تایپه 

سالن شماره دو آزادی:
ساعت 10، کره جنوبی - ترکمنستان
ساعت 14، ازبکستان – سری لانکا
ساعت 16، هندوستان – افغانستان
ساعت 18:30، قزاقستان – تایلند