دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

تازه واردها نیاز به تقویت روحی دارند

پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: خوشبختانه از امروز وضعیت تمرینات ما در اندونزی برای حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا بهتر شده است.

پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با وجود آنکه روزهای نخست حضورمان در اندونزی از برگزار کنندگان درخواست در اختیار گذاشتن یک سالن استاندارد مطلوب را کردیم اما آنها فقط می گفتند ما در شهر پالمبانگ سالن خوب نداریم اما امروز 30 تیر وقتی برای انجام برنامه بدنسازی و کار با وزنه از آنها درخواست سالن کردیم یک مجموعه مطلوب را به ما معرفی کردند و این امر حاکی از آن است که مشکل کمبود امکانات حل شده است.
وی گفت: خوشبختانه طبق هماهنگی انجام شده شش ملی پوش تیم پیکان شب گذشته 29 تیر به این تیم ملحق شدند ،آنها به دلیل حضور در تورنمت بین المللی چین با خستگی جسمانی و افت روحی همراه هستند اما با توجه به کمبود زمان شرایط را برای رفع این مشکل فراهم خواهیم کرد.
وی پاسخ به این سوال که آیا در اندونزی مسائل حاشیه ای خاص دیگری نیز وجود دارد گفت: خوشبختانه ما تمام حاشیه ها را در تهران جا گذاشتیم و در اندونزی هیچ گونه مشکل حاشیه ای وجود ندارد و تمرینات را در طول پنج روز اخیر با شش بازیکن و از امروز 30 تیر با حضور 12 والیبالیست آغاز و دنبال خواهیم کرد و آمادگی بازیکنان در شرایط ایده آل و مطلوبی است.

 *برای تیم پیکان آرزوی پیروزی،قهرمانی و موفقیت میکنم*
ایشالله دست پر برگردید ♥

اخبار تیم والیال پیکان در اندونزی+وضعیت نادی ایده آل نیست

تیم والیبال پیکان که برای حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا در اندونزی مستقر است و از روز شنبه یکم مرداد این مسابقات را با رویارویی مقابل تیم قطر آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ طبق هماهنگی انجام شده و با توجه به سنگ اندازی برخی باشگاه ها مبنی بر عدم همکاری درخصوص استفاده از بازیکن قرضی قرار است ملی پوشان پیکان پس از پایان مسابقات بین المللی چین به اندونزی سفر کنند بر این اساس پنج بازیکن عضو تیم ملی ایران شب گذشته 29  تیر به جمع این تیم پیوستند.

براساس این گزارش؛ حمزه زرینی دریافت کننده قدرتی،‌ مهدی بازارگرد (قطر پاسور)، امیر حسینی (پاسور)، علی حسینی (لیبرو) و علیرضا نادی (سرعتی زن) نام پنج ملی پوش است که شب گذشته از شهر شانگهای و از طریق سنگاپور کشور چین را ترک کرد و به جمع ترکیب تیم والیبال پیکان در اندونزی ملحق شدند.

*مصدومیت نادی بهبود نیافته است.

علیرضا نادی سرعتی زن تیم ملی والیبال کشورمان پیش از اعزام به کشور چین به منظور حضور در مسابقات زیر گروه لیگ جهانی و تورنمنت بین المللی چین از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود اما طبق دستور پزشک و با توجه به انجام برنامه فیزیوتراپی اجازه حضور در ترکیب تیم ملی صادر شد.

براساس این گزارش؛ علیرضا نادی هم اکنون به عنوان سرعتی زن تیم والیبال پیکان طی سفری که از شانگهای به اندونزی داشته حضور دارد اما این امر در حالی است که هنوز مصدومیت وی بهبودی کامل را پیدا نکرده است و با توجه به حساسیت مسابقات جام باشگاه های آسیا باید خودروسازان را همراهی کند

ترکیب تیم والیبال پیکان کامل شد

در فاصله دو روز مانده به آغاز رقابت‎های والیبال باشگاه‎های آسیا، ترکیب تیم پیکان با پیوستن 6 بازیکن از تهران و چین کامل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسینی، مهدی بازارگرد، حمزه زرینی، علیرضا نادی و علی حسینی که همراه با تیم ملی والیبال به منظور شرکت در رقابت‎های زیر گروه لیگ جهانی و تورنمنت بین‎المللی در چین به سر می‎برند، امروز پنجشنبه به ترکیب تیم پیکان دراندونزی ملحق شدند.

"جان ابی شدی" هم بازیکن لبنانی است که به فاصله چند ساعت پس از مسافران چین از تهران به اردوی تیم پیکان در اندونزی ملحق شد و ترکیب 12 نفره این تیم را در فاصله دو روز مانده به شرکت در رقابت‎های باشگاه‎های آسیا کامل کرد.

ترکیب پیکان در حالی امروز کامل شد که این تیم جمعه گذشته با در اختیار داشتن تنها 6 بازیکن عازم محل برگزاری مسابقات باشگاه‎های آسیا شده بود. علیرضا بهبودی، رضا صفایی، آرش صادقیانی، ادریس دانشور، ولی نورمحمدی و حسام بخششی بازیکنانی بودند که ترکیب شش نفره پیکان را در سفر به اندونزی تشکیل دادند.

بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‎های آسیا از روز شنبه با حضور 11 تیم در پالمبانگ اندونزی آغاز می‎شود. پیکان مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‎هاست.