دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

خانواده والیبال در سوگ آذربایجان عزادار است

علیرضا نادی

علیرضا نادی، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران ضمن همدردی با مصیبت زدگان زلزله آذربایجان از تمام مردم ایران خواست تا به کمک بازماندگان این حادثه بروند.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: من دوشنبه شب می خواستم با برنامه «90» تماس بگیرم و به طور زنده از طرف جامعه والیبال، مصیبت زلزله آذربایجان را به بازماندگان و همه آذری‌های خوب تسلیت بگویم. واقعا همه بازیکنان تیم ملی والیبال و خانواده این رشته ورزشی با عزیزان زلزله زده ابراز همدردی می‌کنند و جامعه والیبال امروز در سوگ آذربایجان غمگین است.

وی افزود: من به عنوان کاپیتان تیم ملی والیبال ایران شخصا هر کمکی که از دستم برآید برای یاری به عزیزان زلزله زده انجام خواهم داد. متاسفانه اعضای تیم ملی والیبال در اردوی آمادگی برای مسابقه انتخابی لیگ جهانی به سر می‌برند و تا چندین روز آینده باید به سفر مصر برای دو مسابقه انتخابی لیگ جهانی بروند. به همین دلیل ما نمی‌توانیم در محل حادثه حاضر شویم و از نزدیک به یاری زلزله زدگان برویم. با این حال از آسیب دیدگان می‌‌خواهم که ما در غم خود شریک بدانند.

نادی در پایان از همه مردم شریف ایران به ویژه علاقمندان به ورزش والیبال خواست تا به هر ترتیب ممکن مردم مصیبت زده آذربایجان را یاری کنند

جای خالی تیم ملی در المپیک احساس می شود



بازیکن باتجربه تیم ملی والیبال در مورد برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی در روسیه و لهستان گفت: بازی هایی که تیم ملی در این دو کشور برگزار کرد بازی های بسیار خوب و سطح بالایی بود.

علیرضا نادی در گفتگو با خبرنگار شبکه ایران ادامه داد: تمامی تیم هایی که در این تورنمنت حضور داشتند تیم های المپیکی بودند اما متأسفانه تیم ملی نتوانست در این دیدارها به نتیجه دلخواه خود برسد در صورتی که حقمان بود در یک الی دو بازی این تورنمنت برنده شویم.

نادی در مورد دستاوردهای تیم ملی از حضور در این تورنمت بیان داشت: نقاط ضعفمان در این تورنمنت کاملاً مشخص شد، تیم ملی در دریافت ها مشکل دارد و برای برطرف شدن این ضعف ولاسکو تمرینات تیم ملی را در این نقطه زیادتر کرده است

بازیکن باتجربه تیم ملی در مورد آغاز بازی های المپیک و عدم حضور تیم ملی ایران در این رقابت ها گفت: واقعاً جای تیم ملی ایران در این رقابت ها خالی است در صورتی که تیم ملی شایسته حضور در المپیک بوده و نسبت به بعضی از تیم های حاضر در المپیک نیز وضعیت بهتری دارد.

وی در مورد حضور تیم ملی در لیگ جهانی افزود: ما المپیک را از دست دادیم و در حال حاضر تنها امیدمان این است که در لیگ جهانی موفق شویم تا دیگر شرمنده مردم نشویم. نادی در مورد برنامه بعدی تیم ملی بیان داشت: در حال حاضر برنامه بعدی تیم ملی حضور در لیگ جهانی است و برای موفقیت در این رقابت ها بعد از پایان بازی های تدارکاتی که در روسیه و لهستان برگزار شد، تمریناتمان آغاز شده است.

بازیکن آزاد هستم و هنوز با هیچ باشگاهی قرارداد امضا نکرده‌ام

http://alirezanady.blogsky.com



علیرضا نادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد خبر عقد قراردادش با باشگاه پیشگامان کویر یزد برای فصل آینده اظهار داشت: از قول مسئولان یزد خبری منتشر شده بود که من با این تیم قرارداد امضا کرده‌ام، درحالی که اصلا اینگونه نیست و هیچ صحبتی با من نشده است. بازیکن آزاد هستم و هنوز با هیچ باشگاهی قرارداد امضا نکرده‌ام. قراردادم با باشگاه کاله تمام شده و برای فصل آینده هنوز تیمم را انتخاب نکرده‌ام.


کاپیتان تیم ملی والیبال درمورد اینکه دوست دارد در تهران بازی کند یا شهرستان خاطرنشان کرد: با این شرایطی که تیم‌های تهرانی دارند می‌ترسم دو سال دیگر اصلا تیمداری نکنند. در گذشته تهران همیشه قطب والیبال بود و حداقل 5 تیم در لیگ داشت، اما برای فصل آینده وضعیت خطرناک است.

نادی با ببان اینکه چند سالی است که خارج از تهران بازی می‌کنم گفت: آملی‌ها هم هنوز با من مذاکره نکرده‌اند. من بازیکن هستم و قطعا هرجا باشم سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم