دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

خانواده والیبال در سوگ آذربایجان عزادار است

علیرضا نادی

علیرضا نادی، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران ضمن همدردی با مصیبت زدگان زلزله آذربایجان از تمام مردم ایران خواست تا به کمک بازماندگان این حادثه بروند.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: من دوشنبه شب می خواستم با برنامه «90» تماس بگیرم و به طور زنده از طرف جامعه والیبال، مصیبت زلزله آذربایجان را به بازماندگان و همه آذری‌های خوب تسلیت بگویم. واقعا همه بازیکنان تیم ملی والیبال و خانواده این رشته ورزشی با عزیزان زلزله زده ابراز همدردی می‌کنند و جامعه والیبال امروز در سوگ آذربایجان غمگین است.

وی افزود: من به عنوان کاپیتان تیم ملی والیبال ایران شخصا هر کمکی که از دستم برآید برای یاری به عزیزان زلزله زده انجام خواهم داد. متاسفانه اعضای تیم ملی والیبال در اردوی آمادگی برای مسابقه انتخابی لیگ جهانی به سر می‌برند و تا چندین روز آینده باید به سفر مصر برای دو مسابقه انتخابی لیگ جهانی بروند. به همین دلیل ما نمی‌توانیم در محل حادثه حاضر شویم و از نزدیک به یاری زلزله زدگان برویم. با این حال از آسیب دیدگان می‌‌خواهم که ما در غم خود شریک بدانند.

نادی در پایان از همه مردم شریف ایران به ویژه علاقمندان به ورزش والیبال خواست تا به هر ترتیب ممکن مردم مصیبت زده آذربایجان را یاری کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد