دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

شایستگی حضور در المپیک لندن را داشتیم

nadi


کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: نشان دادیم توانایی بازی در چنین جوی را داریم و تیم های آسیایی می توانند در المپیک حضور داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، علیرضا نادی در نشست خبری بعد از بازی با ژاپن افزود: ثابت کردیم تیم ایران می تواند هر سه ست را از آن خود کند. می خواستیم نشان بدهیم استرالیا به المپیک راه یافت در حالیکه جزو قاره آسیا نیست. امروز ژاپن خوب بازی کرد ولی ما بهتر بودیم و تمرکز خود را از دست ندادیم.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: در نبرد با ژاپن نشان دادیم المپیک حق ما بود. پیروزی در برابر این همه تماشاگر.
وی در پایان گفت: امیدوارم از دوره بعد یک تیم آسیایی مستقیم سهمیه المپیک را بگیرد.

نظرات 6 + ارسال نظر
me دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 10:31 http://sorodmeli.persianblog.ir

سلام
متاسفم که ایران نشد که به المپیک راه پیدا کنه واقعا حقشون بود دیروز سر کلاس نشسته بودم که فهمیدم استرالیا بازیشو برده و دیگه یجورایی بازی ایران با ژاپن تشریفاتیه خیلی ناراحت شدم تازه نتونستم آخرین بازی ایران را ببینم و تاسف دیگه هم برای اینکه علیرضا نادی می خواهد از تیم ملی خداحافظی کنه...

سلام.همه ما از اینکه ایران به المپیک نرفت ناراحت شدیم خیلی زیاد
ما هم دعا میکنیم که علیرضا نادی تو تیم ملی باشه و حالاحالا ها خداحافظی نکنه.چون تیم ملی بدون نادی هیچه

غمگین دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 21:03

سلام بعد از برد در برابر ژاپن واقعا خوشحال بودم
ولی بعد از این که فهمیدم نادی میخواد بره واقعا ناراحت شدم

اگه نادی بره دیگه هیچ وقت نه والیبال بازی میکنم
نه والیبال میبینم
آرزو میکنم که نره ......
خدایا

سلام.
من هم همینطور
واقعا دیدن بازیهای تیم ملی والیبال بدون کاپیتان نادی هیچ جذابیتی نداره

پرستو سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 16:57 http://13531377.blogfa.com

سلام شما اطلاع موثقی در مورد خداحافظی کاپیتان داری؟یل میتونی حرف های مارو به ایشون انتقال بدی؟ خودشون وبی ندارن که ما بهشون بگیم نرن ؟کی خداحافظی می کنن؟من دارم از ناراحتی بیهوش میشم خواهشا جواب بدین
کاپیتان عزیز نرو نرو نرو نرو نرو وگرنه والیبال معنی نداره من از طریق کاپیتان به والیبال کشیده شدم اگر بره دیگه والیبال بازی نمی کنم

سلام.قبل از بازی با تیم ژاپن خودشون گفتن که تو المپیک بعدی نیستن خود من هم بابت این موضوع واقعا ناراحتم.تا جایی که من اطلاع دارم خودشون وبی ندارن ولی صفحه فیس بوکی هست که فکر کنم متعلق به خودشون باشه
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001783664254#!/alirezammamak5961
خود من هم فقط و فقط به خاطر حضور کاپیتان نادی طرفدار والیبال شدم اونم از وقتیکه ایشون تو تیم ملی نوجوانان بازی میکردند همراه با آقای بهنام محمودی و ترکاشوند و... و اگر الان برن واقعا دلم میشکنه.امیدوارم که نرن

پرستو سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 17:06 http://13531377.blogfa.com

اصلا من باور نمیکنم کاپیتان می خواد بره دارم عین ابر بهار اشک میریزم ایشون انگیزه ی کافی رو دارن ایشون تا در المپیک حضور پیدا نکنن نمی رن اینو از چشاشون میشه خوند اصلا اگر برن دیگه چش ندارم کس دیگه ای رو جای ایشون ببینم نه نه نه نه نه نه ایشون نمیرن مگر پارو قلب مابذارن که نمیذارنراستی لینکت کردم

نسیم سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 20:45 http://weblogemaha.blogfa.com

سلام واقعا از اینمکه نرفتیکم المپیک همه ناراحتیم اما نباید روحیه خودمونو ببازیم . تو روخدا دعا کنین که نادی از تیم ملی نره . واقعا جاش خالی میمونه اگه بره

پرستو پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 16:51 http://13531377.blogfa.com

سلام در مورد مصاحبه خداحافظی شون مطمئنید از خودشون بوده؟شاید منظور این بوده که تمایلی به شرکت در المپیک بعدی ندارن یا حتی شاید تا اون موقع فکر میکردن به این المپیک راه پیدا میکنن من هرکاری میکنم ایشون نرن اگرم برن دیگه تا آخر عمر دور والیبالو خط میکشم نه بازی میکنم نه نگاه میکنم

سلام آقای کرده میگفت که تو بازی قبل از ژاپن بچه های تیم ملی برای دیدن یکی از بازیها که دقیقا یادم نیست کدوم بازی بوده میان تو سالن و آقای کرده با علیرضا نادی که خیلی هم ناراحت بوده مصاحبه میکنه و ایشون میگن که تو المپیک بعدی نیستن و خیلی هم بابت این موضوع ناراحت بودن.
من هم مثل شما دعا میکنم که علیرضا نادی تیم رو تنها نذاره آخه دیدن بازیهای تیم ملی بدون علیرضا نادی هیچ لذتی نداره اصلا برای ما که طرفدار کاپیتان نادی هستیم والیبال معنا نداره بجز با علیرضا نادی.به عشق دیدن بازی قشنگ کاپیتان صبح زود بیدار میشدیم و اگه بره ... منم دور والیبال رو خط میکشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد