دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

سرپرست تیم ملی والیبال: هدف نهایی، قهرمانی در بازی‌های آسیایی اس

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: نتیجه قابل پیش‌بینی نیست ولی آن چیزی که مدنظر ماست قهرمانی دربازیهای آسیایی گوانگجو است.

امیر خوش خبر در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه بعد از بازگشت از مسابقات جهانی ایتالیا برای رفع نقاط ضعف تیم و همچنین تقویت نقاط قوت به مسابقات تدارکاتی نیاز داشتیم، عنوان کرد: در این زمان کم باقیمانده بهترین جا برای برگزاری اردو هم از نظر مسافت و هم از نظر اینکه به ویزا نیاز نداشتیم، ترکیه بود. در بازیهای تدارکاتی اول و دوم در این اردو تیم‌ها زیاد قوی نبودند اما در دیدارهای باقیمانده با تیم‌های خوبی که با تمام بازیکنانشان می‌آیند بازی داریم.

وی ادامه داد: بازیکنان بسیار آماده هستند. بعد از انجام مسابقات تدارکاتی، یک ساعت تمرین می‌کنند و از لحاظ بدنسازی، کار با وزنه و تمرینات فشار لازم به آنها وارد می‌شود.

سرپرست تیم ملی والیبال با اشاره به اینکه هدف نهایی بازیکنان بازی‌های آسیایی گوانگجو است، اظهار کرد: تیم‌هایی مثل کره و چین که از ما زخم خورده هستند و ژاپن که در مسابقات جهانی به ما باخت تدارکات وسیعی برای این بازیها دیدند و بازیهای تدارکاتی و اردوهای مختلفی را گذراندند. تیم ما هم از خرداد ماه در اردو بوده و زحمات زیادی را کشیده است.

وی افزود: گوانگجو هدف نهایی بازیکنان است و آنها انگیزه بسیار زیادی برای این بازیها دارند. ما حتی مسابقات جهانی را برای آمادگی بازیهای آسیایی گوانگجو در نظر گرفتیم. فکر می‌کنم بازیهای گوانگجو مهر تاییدی برای بالارفتن سطح والیبال ایران در آسیا و حتی جهان است.

امیر خوش خبر در پایان با بیان اینکه در بازیهای آسیایی رقابت اصلی بین ایران، کره، ژاپن و چین است تصریح کرد: خوشبختانه بازیهای اول ما بسیار راحت است و این برای هماهنگی تیم با شرایط آب و هوایی و جو مسابقات مفید است تا بتوانیم در یک آمادگی کامل وارد بازیهای اصلی شویم. بازیکنان و کادر فنی عزمشان را جزم کرده‌اند که سکوی اول را به دست بیاورند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد