دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

داورزنی: تلاش کردیم بهترین مدال را بیاوریم

رئیس فدراسیون والیبال ایران بعد از کسب مقام نایب قهرمانی این تیم در بازیهای آسیایی گفت: تلاش کردیم تا بهترین مدال را در گوانگجو بیاوریم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به گوانگجو، محمدرضا داورزنی بعد از کسب مقام نایب قهرمانی تیم ایران در رقابتهای آسیایی گفت: تلاش کردیم تا در این 9 بازی بهترین نتیجه را بگیریم و بتوانیم بهترین مدال این بازیها را از آن والیبال کشورمان کنیم.

وی افزود: بازی فینال مقابل ژاپن بسیار پایاپای و نزدیک بود و بچه ها همه تلاش کردند تا بهترین بازی را انجام دهند و بهترین رنگ مدال را از آن خود کنند. ملی پوشان همه کارهایی که از آنها خواسته شد بود را به خوبی انجام دادند اما به هر حال بعضی وقتها روز، روز ما نیست.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: ما در میلان ایتالیا ژاپن را شکست داده بودیم اما آنها نسبت به گذشته تفاوت کرده بودند و نسبت به تیم ما شناخت خوبی داشتند و دست و پای ما را در بازی بسته بودند.

وی ادامه داد: تمامی تیم های آسیایی تیم های قدرتمندی هستند اما ما در شرایطی توانستیم در این دوره از بازیها که از حساسیت زیادی برخوردار بود به مدال نقره برسیم که خود چینی ها میزبان این دوره از رقابتها در مکان پنجم والیبال ایستادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد