دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

علیرضا نادی: در جمع سه تیم اول لیگ برتر قرار می گیریم


کاپیتان تیم والیبال داماش گفت: برتری مقابل بازرگانی گنبد حاصل تلاش شبانه روزی بازیکنان و کادر فنی داماش برای کسب موفقیت در لیگ برتر والیبال بود.

علیرضا نادی پس از برتری داماش گیلان مقابل بازرگانی گنبد در دیدار سوم پلی آف لیگ برتر والییال ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: بازی دشواری مقابل بازرگانی گنبد انجام دادیم چرا که تیم مقابل از والیبالیستهای جوان و سختکوشی بهره می گیرد که شرایط را برای هر تیمی برای رسیدن به پیروزی دشوار می کند که خوشبختانه با تجربه بالای بازیکنان داماش به این برد با ارزش رسیدیم.

وی تصریح کرد: با توجه به کسب سه برد در چهار دیدار اخیر داماش مقابل گنبد از روحیه و انگیزه خوبی مقابل این تیم برخوردار بودیم، هرچند یکی از عوامل اصلی این برد حمایت عالی تماشاگران گیلانی بود، داماش لیاقت برتری در دیدار قبلی در گنبد را نیز داشت که در این صورت فرصت بیشتری برای دیدار نیمه پایانی در اختیار داشتیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال و داماش گیلان متذکر شد: برطبق سیاست های ابتدای فصل مجموعه باشگاه و بازیکنان داماش در صدد حضور در جمع سه تیم برتر هستند و با همین انگیزه به دیدار سایپا در دیدار نیمه پایانی خواهیم رفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 21:07 http://www.arsalan-kazemi.blogfa.com

سلام کجایی؟پیدات نیست؟
آپم زود بیا نظرتو بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد