دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

حاشیه های دیدار تیم های والیبال داماش گیلان و کاله آمل

تیم های والیبال داماش گیلان و کاله آمل در دومین دیدار از مرحله حذفی رقابت های والیبال لیگ برتر کشور عصر روز یکشنبه در سالن ورزشی کارگران شهرستان رشت به مصاف هم رفتند که این بازی همراه با حاشیه هایی بود.


http://www.damashsc.com/fa/images/stories/pic/1389-3/vall1(3).JPG


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که در حضور حدود یک هزار و 500 تماشاگر برگزار شد، تیم والیبال کاله آمل با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد.
* به دلیل حساسیت بسیار بالای این مسابقه، 'درخشنده' دبیر فدراسیون والیبال همانند بازی اول این دو تیم به عنوان ناظر فدراسیون در سالن مسابقه حضور داشت.
* قرار بود 'ولاسکو' سرمربی جدید تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران با سفر به شهرستان رشت، از نزدیک شاهد تماشای این دیدار باشد اما وی نتوانست به این بازی برسد.
* 'محمد محمدکاظم' ملی پوش تیم والیبال داماش گیلان به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در این دیدار تیمش را همراهی کند و همانند بازی اول غایب بزرگ مسابقه بود.
* تیم های والیبال داماش گیلان و کاله آمل تاکنون هشت بار به مصاف هم رفته اند که در هر هشت دیدار، تیم والیبال کاله آمل به پیروزی دست یافته است.
* این دو تیم همچنین شش بار در رقابت های لیگ برتر و دو بار نیز در دیدار دوستانه به مصاف هم رفته اند که تیم والیبال داماش گیلان نتوانسته در هیچیک از این دیدارها، به برتری دست یابد.
* در پایان دیدار تیم های والیبال داماش گیلان و کاله آمل که با باخت میزبان همراه بود، عده ای از تماشاگران حاضر در سالن، با هو کردن اعتراض خود را نشان دادند.
* تیم والیبال داماش گیلان با سرمایه گذاری زیاد در والیبال و جذب بازیکنان صاحب نام و ملی پوش، نتوانست نتایج خوبی کسب کند و با دو شکست پیاپی در مرحله حذفی این رقابت ها مقابل تیم کاله آمل، از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند



سرمربی تیم والیبال داماش گیلان: بازیکنان زحمتشان را کشیدند

سرمربی تیم والیبال داماش گیلان گفت: بازیکنان این تیم در دیدار برابر کاله آمل زحمتشان را کشیدند.
'حسین معدنی' عصر روز یکشنبه در پایان دیدار تیمهای والیبال داماش گیلان و کاله آمل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گرچه انتظار از بازیکنان تیم والیبال داماش گیلان بیشتر بود اما به هر تقدیر، آنان زحمتشان را کشیدند.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه نقاط ضعف و قوت تیم حریف را گوشزد کرده بودیم، اما نتوانستیم از این حربه استفاده کنیم و در نهایت نتیجه بازی را واگذار کردیم.
وی بیان داشت: از طرف دیگر بازیکنان تیم والیبال کاله آمل نیز در این دیدار بسیار قدرتمند و خوب ظاهر شدند و در مقابل ، ما ضعیف ظاهر شدیم.
معدنی اضافه کرد: بازیکنان تیم والیبال داماش گیلان با واگذار کردن اولین گیم این دیدار، روحیه خود را باختند و فقط در گیم سوم توانستند خوب ظاهر شوند.
به گزارش ایرنا، تیمهای والیبال داماش گیلان و کاله آمل عصر روز یکشنبه در دومین دیدار از مرحله حذفی رقابت های والیبال لیگ برتر کشور، در سالن ورزشی کارگران شهرستان رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت؛ تیم والیبال کاله آمل با نتیجه سه بر یک میزبان خود را شکست داد.
با توجه به اینکه تیم والیبال کاله آمل در اولین دیدار نیز که طی هفته گذشته در آمل برگزار شده بود، با نتیجه سه بر صفر به برتری رسیده بود، به مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال لیگ برتر صعود کرد
نظرات 8 + ارسال نظر
خاطره دوشنبه 22 فروردین 1390 ساعت 11:50

هی وایییییییییی چی بگم واقعا حیف شد که این تیم ........

واقعا

ای بابا آقای معدنی خسته شدیم از حرفای تکراری یه حرف جدید بگین تایکم هوادارا رو آروم کنین

خاطره سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 13:15

با این وضعیت من فک کنم یه تغییرات اساسی تو تیم ملیمون ایجاد بشه شما فک میکنید آقای ولاسکو از داماشیا کیو به تیم دعوت کنه ؟؟؟؟؟
ایشون گفتن که برنامشون فعلا کوتاه مدته (یعنی همون تیم قبلی هست) ولی به بازیای پلی اف هم نگاه میکنن دیگه نه؟؟؟؟؟؟؟

نمیدونم..ولی خدا کنه از علیرضا نادی هم دعوت بکنن

دوست جونم من این برنامه برفراز آسیا که لینک دانلودشو گذاشتی نتونستم دانلود کنم.چه جوری از ایران سیما دنلود کردی؟

سلام دوست خوبم
چطور نشد؟شاید به خاطر حجم زیادشه.بازم امتحان کن ببین میشه یا نه؟شاید تونستی
موفق باشی

زهرا پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 12:10 http://saeid-marouf.blogfa.com/

داماش باخت
همه اش تقصیر این معدنی..........

ممنون که اومدید
درسته که داماش باخت ولی همش تقصیر مربی نبود عوامل دیگه ای هم با هم دست به دست هم دادن و متاسفانه باعث این شکست تلخ شدنشکستی که همه والیبال دوستها رو ناراحت کرد

saye پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 14:13 http://bestofvolleyball.blogfa.com

سلام !
ممنون به وبلاگم سر زدی!
و استفاده از عکسای وبلاگ با نام منبع(یعنی اونایی که خودم گرفتم)اشکالی نداره!
بای

سلام
ممنون

سارا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 15:18 http://www.arsalan-kazemi.blogfa.com

سلام ممنون لطف کردی اسم برنامه دانلودت NetTransport اینه؟

سلام خواهش میکنم.بله همینه

خاطره شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 12:25

سلام همگی خوبید ؟ دوستان میتونید لطف کنید بهم بگید به غیر از خانه والیبال تهران کدوم ورزشگاه سکو ویژه بانوان داره؟ سالن کارگران رشت یا ورزشگاه کرح دارن یا نه ؟
هر کی میدونه خواهش میکنم بگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد