دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

برنامه دوربرگشت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال

تلاش باریج اسانس و کاله برای شکستن طلسم فینال سنتی خودروسازان / داماش مهمان مهد والیبال ایران


دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور از ساعت17 یکشنبه چهارم اردیبهشت با انجام سه بازی و لغو یک مسابقه برگزار خواهد شد :

 

باریج اسانس - پیکان

در نخستین دیدار  در کاشان تیم‌های پیکان و باریج اسانس برابر هم قرار خواهند گرفت. این دو تیم که در دیدار رفت در خانه والیبال دیداری مهیج را برگزار کردند ٰ این بار درکاشان به مصاف هم می‌روند تا برای صعود به دیدار پایانی حریف خود را شکست دهند.

کاشانی‌ها که بازی مرحله رفت را در تهران با نتیحه 3 بر 2 به حریف پرقدرت خود یعنی پیکان تهران  واگذار کرده‌اند در خانه  بسیار امیدوار هستند که به کمک هوادرارن پرشور و انرژی خود  می‌توانند کار را برای شاگردان پیمان اکبری سخت کنند.پیمان اکبری هم پس از پیروزی در دیدار رفت در اظهار نظری خاص اعلام کرد که بازی در کاشان به مراتب راحت‌تر از بازی در تهران خواهد بود. مدافع عنوان قهرمانی با خیالی راحت در کاشان به مصاف حریف خود خواهد رفت چراکه در صورت شکست احتمالی هم بازی سومی در تهران برای آنها در پیش خواهد بود، اما در مقابل این تیم باریج اسانس است که نباید دست از پا خطا کند، چون هر اشتباهی ممکن است منجربه عدم رسیدن آنها به دیدار پایانی شود.

 

کاله آمل - سایپا

خولیو ولاسکو سرمربی ایتالیایی تیم ملی  برای دیدن حساس ترین بازی نیمه نهایی لیگ برتر فردا ظهر راهی آمل خواهد شد. در این بازی که در سالن پیامبر اعظم(ص) در آمل از ساعت 17 آغاز خواهد شد. کاله برای شکستن طلسم حضور خودروسازان در فینال لیگ برتر والیبال محکوم به شکست سایپای البرز می باشد.این در شرایطی است که کاله ی میزبان از حمایت تماشاگرانی بی نظیر خود سود می برد که انصافا استاد خلق جوی سنگین در ورزشگاه می باشند و از آن طرف هم شاگردان فرهاد نفرزاده تجربه بازی در این شرایط سخت را دارند.

 

ارومیه و داماش

حضور ملی پوشان سابق در مهد والیبال ایران که به نظر برخی از کارشناسان  کارنامه قابل قبولی در لیگ امسال نداشتند. تیم پر مهره حسین معدنی در حالی به مصاف آذری زبانهای خونگرم می رود که در دیدار رفت در رشت 3 بر 2 مغلوب نمایش خوب شاگردان جهانگیر سیدعباسی شد.

شایان ذکر است در صورتی که تیم ارومیه برنده این مسابقه شود، با توجه به انصراف تیم ابومسلم از ادامه حضور در مرحله پلی آف تیم داماش گیلان در جایگاه هفتم قرار خواهد گرفت و ارومیه برای تعیین مقام پنجم و ششم با کرمان مسابقه خواهد داد. ولی در صورتی که داماشی ها برنده این مسابقه شوند ، بازی سوم این دو تیم در رشت تعیین کننده حریف تیم کرمان خواهد بود.

 

محل

تیم میزبان

تیم مهمان

ناظر

داور اول

داور دوم

آمل

کاله مازندران

سایپا

یگانه مجد

شفقی ذوقی

کاشان

باریج اسانس

پیکان

حاتمی

پورکاشیان

سرمست

ارومیه

ارومیه

داماش

جلایر

حاجی کاظمی  

جعفری

 
اگر امروز داماش ببره که هیچی ولی اگر ببازه افتضاح میشه

نظرات 1 + ارسال نظر

اگه ببازه از افتضاح هم اون ور تر میشه
خدا کنه سایپا ببره این کاله حسابی روش کم شه

فقط خدا نکنه ببازه که دیگه ....
اگه سایژا ببره عالی میشه ولی تماشاچیهای کاله نمیذارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد