دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

المپیکی شدن ایران با حضور ولاسکو هم صددرصد نیست

علیرضا نادی

کاپیتان تیم ملی والیبال ضمن تاکید بر اهداف فدراسیون از انعقاد قرارداد با "خولیو ولاسکو"، گفت: البته با وجود حضور این مربی بزرگ و سرشناس بازهم نمی‎توانیم المپیکی شدن والیبال ایران را صددرصد بدانیم.

علیرضا نادی در گفتگو با خبرنگار مهر حضور سرمربی آرژانتینی الاصل تیم ملی والیبال در ایران را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: ولاسکو به خاطر ارتباطات بین‌المللی که دارد می‌تواند تاثیر زیادی در برنامه‌ریزی‌ها و به خصوص برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی داشته باشد. البته اگر اطرافیان او اجازه دهند و اذیت نکنند!

وی با بیان اینکه ولاسکو آدم کمی نیست، تصریح کرد: همه باید با این مربی همکاری داشته و به او کمک کنند تا در کارهایش به نتیجه برسد. به طور حتم اگر ولاسکو در ماموریتی که دارد به نتیجه نرسد، مقصر نیست. در این صورت مقصر خود ما هستیم که نتوانسته‌ایم بستر را برای او فراهم کنیم.

بازیکن ملی‌پوش والیبال کشورمان با یادآوری اینکه قرارداد سرمربی تیم ملی والیبال برای قهرمانی در آسیا و کسب سهمیه المپیک منعقد شده است به این پرسش که "آیا با حضور این مربی المپیکی شدن ایران قطعی خواهد بود؟" پاسخ داد.

وی گفت: برای رسیدن به اهداف مورد نظر باید تمام خواسته‎های ولاسکو فراهم شود اما باز هم نمی‌توان گفت که صد در صد قهرمان و المپیکی می‎شویم. با حضور این مربی شرایط برای رسیدن به اهداف بهتر و بهتر می‎شود اما هیچ چیزقطعی نیست. من پیش از بازی‌های آسیایی گوانگجو هم می‌گفتم که تلاش‌ها برای قهرمانی است اما نمی‌توان قولی داد.

نادی ادامه داد: برای نتیجه‌گیری کامل خیلی شرایط باید فراهم شود. به خصوص اینکه باید تیم ملی از نظر بازی تدارکاتی غنی شود. باید ارتباطات بین‌المللی بیشتر و بیشتر شود. باید از آنچه که تا حالا برای تیم ملی هزینه شده خیلی بیشتر هزینه شود.

کاپیتان تیم ملی والیبال همچنین در مورد دیگر اعضای کادر فنی و اینکه بهتر است کدام مربی یا مربیان به عنوان دستیار ولاسکو انتخاب شوند، گفت: این موضوع در حیطه اختیارات من نیست. من با همه می‌توانم کار کنم. اما اینکه چه کسی دستیار ولاسکو شود به نظر خودش بستگی دارد.


علیرضا نادی در بخش دیگری از گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تیم داماش گیلان و ناکامی این تیم در رقابت‎های لیگ برتر توضیح داد و اظهارداشت: خیلی زحمت کشیدیم تا با بازیکنانی که داریم بهترین نتایج را بگیریم اما واقعیت این است که از نظرمهره با کمبود مواجه بودیم. به خصوص اینکه بازیکنی مانند محمد محمدکاظم هم مصدوم بود و از همین جا ضربه خوردیم.

وی افزود: بازیکنانی که سرمربی تیم روی آنها حساب کرده بود، مصدوم بودند. البته احمد بابایی به عنوان ذخیره محمد کاظم زحمت زیادی کشید اما به هر حال برای نتیجه گیری روی خود محمدکاظم حساب شده بود. داماش در پست 4 هم مشکل داشت. همه این ها باعث شد تلاش‌های‌مان به نتیجه نرسد.

بازیکن ملی پوش تیم داماش در پاسخ به این گفته خبرنگار مهر مبنی براینکه "داماش در بازی‌های خانگی هم نتیجه گیری موفقی نداشت!"، گفت: داماش مشکل فنی داشت. این مشکل هم خانه و خارج از خانه نمی‌شناسد. هرجایی می‌تواند خودش را نشان دهد. هیچ یک از ما بازیکنان داماش دوست نداشتیم نتایج اینچنینی داشته باشیم. همه ما زحمت کشیدیم تا از آبروی خود دفاع کنیم اما مشکلات اجازه نداد.

نادی با بیان اینکه هر تیمی در همه رشته‌ها می‎توانند یک سال بد داشته باشند و امسال هم سال بد داماش بود، خاطرنشان کرد: مسئولان داماش اگر بخواهند سال آینده  هم در والیبال تیم‎داری کنند باید به این موضوعات توجه داشته باشند. در واقع برای قهرمان شدن باید قهرمانانه فکر کرد.

* فکر نمی‌کنید عملکرد داماش گیلان روی آینده بازیکنان ملی‎پوش این تیم از جمله خود شما برای انتخاب شدن توسط ولاسکو جهت حضور در دور جدید اردوهای تیم ملی تاثیرگذارباشد؟ و آیا سال بعد هم حاضر به حضور در داماش هستید؟

وی در پاسخ به این پرسش یادآور شد: به هر حال مشکل داماش تیمی بود نه انفرادی؛ با این حال برای انتخاب نفرات تیم ملی نظر سرمربی مهم است و همه باید تابع نظر او باشند.

بازیکن تیم داماش تصریح کرد: در هر صورت من داماش، مدیریت و ساختار این باشگاه را دوست دارم. بدم نمی‌آید دوباره در این تیم باشند البته اگر مسئولان داماش حاضر به تیمداری باشند. واقعا حیف است تیم‌هایی مانند داماش و کاله کنار بروند.

علیرضا نادی در پایان گفتگو با خبرنگار مهردر مورد قهرمان فصل جاری مسابقات والیبال لیگ برتر گفت: با تجربه‌ای که ازحضور در لیگ برتر دارم فکر می‌کنم بازهم سایپا و پیکان فینالیست باشند. اما پیش‌بینی اینکه کدام تیم قهرمان می‌شود، سخت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد