دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

نخستین گام والیبال ایران برای راهیابی به لیگ جهانی و ایران - چین

نخستین دیدار تیم ملی والیبال ایران برای کسب مجوز حضور در بیست و سومین دوره رقابت‎های لیگ جهانی امروز و مقابل تیم ملی چین برگزار می‎شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ دیدار تیم‎های ملی والیبال ایران و چین به صورت تک بازی در شهر شانگهای برگزار می‎شود. ایران در حالی این دیدار را برگزار می‎کند که در حال حاضر در رده نوزدهم رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال قرار دارد اما چین به عنوان برترین تیم آسیایی جایگاه یازدهم این رنکینگ را در اختیار گرفته است.

تیم ملی والیبال برای برگزاری این دیدار که در شهر شانگهای چین برگزار می شود، با 14 بازیکن به چین سفر کرده است. این دیدار نخستین دیدار رسمی تیم ملی والیبال با سرمربیگری "خولیو ولاسکو" است. آخرین رقابت دو تیم ملی والیبال ایران و چین در جریان بازی‌های آسیایی گوانگجو برگزار شد که طی آن تیم ملی کشورمان موفق به شکست چینی‎ها شد.

دیدار روز دوشنبه تیم ملی والیبال مقابل چین ساعت 12 (به وقت ایران) برگزار خواهد شد. برنده این بازی به عنوان نماینده قاره آسیا در مرحله دوم رقابت‎های انتخابی لیگ جهانی به مصاف مصر می‎رود.

تیم ملی والیبال درحالی این بازی را برگزار خواهد کرد که هیچ تجربه‎ای از حضور در مسابقات لیگ جهانی ندارد اما چینی‎ها چندین دوره حضور در این رقابت‎ها را تجربه کرده‌اند.

مسابقات انتخابی لیگ جهانی برای تعیین تیم‎های شرکت کننده در بیست و سومین دوره این رقابت‎ها برگزار می‎شود. بیست و سومین دوره مسابقات لیگ جهانی 25 می تا 8 ژوئیه سال 2012 در سالن 16 هزار نفری"صوفیا نشنال اسپورت" بلغارستان برگزار خواهد شد.

*****************
فکر میکنم الان هر کسی که این خبر رو بخونه دیگه از نتیجه مطلع شده متاسفانه تیم ملی ایران با نتیجه 3 -1 این بازی رو به چین واگذار کرد و چه حیف شد که نتونست به لیگ جهانی راه پیدا کنه.من بیشتر از اینکه از نتیجه بازی ناراحت باشم از خولیو ولاسکو ناراحتم؛چرا؟چون ایشون با اون وعده هایی که در ابتدای ورودشون به تیم ملی دادن همه ما رو امیدوار کردن که تیم ملی رو به بالاترین جایگاه خواهد رسوند و حالا،حالا با این نتیجه که دیگه قابل جبران هم نیست میخواد چه جوری جواب این همه طرفدار والیبال رو بده؟؟؟آقای ولاسکو این بود وعده پیروزی دادنهاتون و اینکه ایران رو به سطح جهانی میرسونید؟؟؟از هیچ کدوم از بازیکنها ناراحت نیستم میدونم اونها در حد خودشون خیلی خوب تونستن بازی کنن میدونم بازی با تیمی که تو زمین خودش بازی میکنه خیلی سخت و دشواره اونم تک بازی ولی اگه آقای ولاسکو چند هفته قبل از بازیها با تمریناتشون بازیکنان رو مصدوم نمیکردن اگه آقای علیرضا نادی کاپیتان تیم ملی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت نمیشد و میتونست مثل بازیهای گذشته با سلامتی کامل بازی کنه،اگه سعید معروف از تیم ملی خداحافظی نمیکرد،اگه محمد کاظم مصدوم نمیشید و هزاران اگه دیگه که متاسفانه همشون با اومدن آقای ولاسکو اتفاق افتاد،که اگر نیومده بود و فدراسیون اینقدر اصرار نداشت که آقای معدنی رو برکنار کنه شاید الان تیم ملی ایران با عکس این نتیجه بازی رو برده بود.حیف..
یادمه با آقای معدی ما به مصاف چین رفته بودیم و اگه اشتباه نکنم بازی رو هم بردیم اونم با یه مربی ایرانی،یکی از هموطنان خودمون،یکی که زبان بچه ها رو خوب میفهمید و باهاشون دوستی صمیمانه ای داشت،ولی حالا با این نتیجه دیگه جایی برای جبران ندارید آقای ولاسکو.یه بازی بود که اونم تموم شد؛کاش به قول آقای نادی اصلا تیم به چین نمیرفت حتما ایشون از وضعیت تیم و بچه ها اطلاع داشتن و از روی تجربه این صحبتها رو کردن ولی متاسفانه هیچ کس،هیچ کدوم از اعضا فدراسیون به حرفهای کاپیتان گوش نکردند و حالا داریم چوب اون بی توجهی به حرفها رو میخوریم...
خوبه فدراسیون یه تجدید نظری تو تصمیمی که واسه آوردن این مربی گرفت بکنه،خوبه با بازیکنها هم یه مشورتی میکرد.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد