دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

شکست تیم ملی برابر چین توجیه ندارد،شاید ولاسکو تجدید نظر کند

سرپرست تیم ملی والیبال با اشاره به نقاط ضعف ملی پوشان کشورمان در دیدار برابر چین گفت: شرایط بازی و تاثیری که بر روی عملکرد تیم داشت، توجیهی برای شکست رقم خورده نیست.

امیر خوش‎خبر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دیدار برابر تیم ملی والیبال چین به خاطر بازی در خانه حریف و تعیین نتیجه بدون برگزاری دیدار برگشت استرس‌هایی داشت، اظهارداشت: البته این توجیهی برای شکست متحمل شده نیست. نباید از حق گذشت که چینی‌ها واقعا خوب بازی کردند.

وی به نقاط ضعف تیم ملی والیبال در دیدار برابر چین اشاره کرد و یادآور شد: بازیکنان ما به وضوح در دریافت مشکل داشتند و حتی توپ‌گیری‌های داخل میدان نواقص زیادی داشت. ضمن اینکه دریافت‌های بازیکنان هم در رقم خوردن نتیجه به دست آمده بی تاثیر نبود.

سرپرست تیم ملی والیبال تصریح کرد: این درحالی است که چینی‌ها خیلی کم نقص‌تر بازی کردند. آنها به خصوص اسپک‌های خوبی داشتند. فقط در گیم دوم با وجود اینکه به لحاظ امتیازی پیش افتاده بودند، نتوانستند به نتیجه برسند. در این گیم بازیکنان ما چند سرویس خوب متوالی زدند که خیلی خوب به هدف نشستند. چینی‌‌‌‌ها نتوانستند این سرویس‌ها را کنترل کنند.

خوش‌خبر با تاکید بر اشتباهات فردی برخی بازیکنان تیم ملی والیبال در دیدار مقابل چین گفت: برخی از بازیکنان مصدوم بودند و بازیکنی مانند محمد موسوی عراقی بعد از یک ماه و نیم دوری از تمرین و در آخرین روز به جمع بازیکنان اعزامی ملحق شد. اما گذشته از همه اینها تیم ملی ظرفیت‌های بیشتر در دیدار برابر چین داشت که اشتباهات فردی بازیکنان مانع از استفاده از آنها شد.

سرپرست تیم ملی والیبال در پاسخ به این پرسش که بعد از حضور در تورنمنت بین‎المللی چین، تمرینات تیم ملی چگونه پیگیری خواهد شد و آیا احتمال تغییری در بدنه تیم ملی وجود دارد، خاطرنشان کرد: بعد از بازگشت به تهران تمرینات طبق نظر خولیو ولاسکو پیگیری خواهد شد. ضمن اینکه در مورد تغییرات احتمالی هم این مربی تصمیمات لازم را می گیرد. شاید او در این زمینه کارهایی انجام دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران در چارچوب رقابت‌های زیرگروه لیگ جهانی 2012 در شانگهای با نتیجه 3 بر یک مغلوب چین شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد