دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

افغان‌ها ما را سردرگم کردندبرای قهرمانی نیازمند حمایت هستیم

کاپیتان تیم ملی والیبال پس از پیروزی برابر افغانستان گفت: حریف‌مان تاکتیک مشخصی نداشت و همین باعث سردرگمی بازیکنان ایران شده بود.



به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نادی در نشست خبری دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و افغانستان اظهار داشت: ما با این هدف وارد زمین شدیم تا ضمن احترام به حریف، جریان بازی را کنترل کنیم. در مقابل افغان‌ها خوب بودند راستش فکر نمی کردم در این حد کار کنند.

وی ادامه داد: بعد از جنگ و دیگر مسائل داخلی که کشور افغانستان چند سال با آن مواجه بود تیم ملی والیبال این کشور برای اولین بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده است. همین که آنها به این رقابت‌ها آمده‌اند خوب است.

کاپیتان تیم ملی والیبال با اشاره به نامشخص بودن تاکتیک افغانستان تاکید کرد: بی نظمی که بازیکنان حریف داشتند باعث شد بازیکنان ما در خیلی از دقایق سردرگم کار کنند، البته اشتباهاتی را هم خود ما مرتکب شدیم. در کل هر چه بازی به دقایق پایانی بازی نزدیک شدیم، با آشنایی بیشتر نسبت به سیستم بازی افغانستان بخصوص در گیم سوم توانستیم بهتر کار کنیم.

وی با بیان اینکه چین تایپه، حریف روز دوم تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا تیمی است که ترکیبی کار می کند و توپگیر است، تصریح کرد: ما برای قهرمانی تلاش می کنیم و برای رسیدن به این هدف همه تیم‌ها را مهم و محترم می شماریم.

نادی در پایان تصریح کرد: اگر ما دو سال پیش نایب قهرمان شدیم، به خاطر این بود که در فیلیپین از حمایت هواداران‌مان برخوردار بودیم. برای قهرمانی در تهران هم به حمایت همه به خصوص تماشاگران نیاز داریم.

تیم ملی والیبال کشورمان نخستین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا را با پیروزی قاطع مقابل افغانستان پشت سر گذاشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد