دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

علیرضا نادی: ژاپن را با فکر شکست دادیم نه احساس

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران آنالیز خوب ژاپن را دلیل اصلی موفقیت برابر این تیم خواند و گفت: در این بازی و در تمام دقایق فکر و ذهن خود را به کار گرفتیم و به دور از احساس بازی کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نادی در نشست خبری دیدار امشب تیم های ملی والیبال ایران و ژاپن اظهار داشت: در بزرگی ژاپن شکی نیست این تیم علاوه بر چند عنوان قهرمانی آسیایی حضور مرتب در لیگ جهانی و مسابقات قهرمانی جهان را تجربه کرده است اما ما امشب به لطف آنالیز خوبی که روی این تیم انجام شده بود موفق به پیروزی شدیم.

وی تاکید کرد: امشب در تمام دقایق برای ناکام کردن ژاپن از فکر و ذهن خود استفاده کردیم و هرگز وارد مسائل احساسی نشدیم. این اولین بار بود که به این راحتی برابر ژاپن بازی کردیم. ژاپن همیشه و در هر شرایطی از تیم های خوب و مدعی قهرمانی بوده است.

نادی تاکید کرد: پیروزی امشب فقط به خاطر قدرت تیم خودمان بود. ما در حمله خیلی خوب کار کردیم و در دفاع اسپک و سرویس هم برنامه داشتیم. خوب بازی کردیم تا پیروز شویم چون هدفمان قهرمانی است.

دیدار تیم های ملی والیبال ایران و ژاپن در رقابتهای قهرمانی آسیا دوشنبه شب در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی با پیروزی 3 بر صفر تیم کشورمان به پایان رسید.

نظرات 1 + ارسال نظر
مطهره یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 00:50

سلام آقای نادی من تمام مسابقات رو دنبال می کنم و روزی که قهرمان شدیم واقعا خوشحال شدم وجیغ کشیدم برای هر کدوم ازسرویس هایی که می زدین دعا می کردم واقعا خوشحالم وبهتون تبریک می گم دوستارتان مطهره ۱۸ساله ازرشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد