دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

اعلام اسامی 14 مرد والیبال ایران برای رقابت با 11 تیم برتر جهان

http://iranvolleyball.com/images//Content/Contents/PicService/d123748a-4ffd-4028-bdb5-eef5cfc5e078/036%20copy.jpg


صبح امروز  سه شنبه 24 آبان خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران، اسامی 14 بازیکن اعزامی تیم ملی کشورمان به رقابت های جام جهانی ژاپن را اعلام کرد:


امیر حسینی – سید محمد موسوی – علی حسین – حمزه زرینی – فرهاد ظریف – علیرضا نادی – امیر غفور –فرهاد نظری افشار – مهدی مهدوی – آرش کشاورزی – حسام بخششی – سید مهدی بازارگرد – آرش کمالوند – پوریا فیاضی


مردان والیبال ایران فردا صبح از ساعت 10 تا 11:30 یک جلسه تمرین سبک خواهند داشت و سپس ساعت 16:30 از طریق فرود گاه بین المللی امام خمینی(ره) تهران را به مقصد ابوظبی امارات ترک می کنند و از ابوظبی مستقیما به ناگویای ژاپن که محل برگزاری دور اول بازی های ایران است، پرواز می کنند تا در ساعت 13:30 روز پنجشنبه وارد این شهر شوند.


امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال از شیطنت ژاپنی ها برای ایجاد خلل در برنامه سفر تیم ایران خبر داد و گفت:


«با توجه به اینکه اولین بازی ما با ژاپن میزبان مسابقات است، آنها به عوامل مختلف تا بدین لحظه سعی کردند تا سفر را برای ما مشکل کنند. ابتدا طوری دعوتنامه را برای ما فرستادند که برنامه بازی های تدارکاتی ما با تیم ملی چین لغو شود و سپس با گرفتن پروازهای طولانی مدت و تقسیم کردن تیم به چند گروه سعی کردند تا طوری برنامه ها را بچینند که تیم ما خسته به مسابقه اول برسد. به همین خاطر ما مجبور شدیم خودمان بلیط تهیه کنیم. در صورتی که تهیه بلیط وظیفه میزبان مسابقات است. خوب است هنوز دو ماه هم از میزبانی بی نقص ما از ژاپنی ها در رقابت های قهرمانی آسیا نمی گذرد و آنها این چنین رفتار کردند. به هر حال  ما هم کوتاه نمی آییم و با اعتراض و شکایت به فدراسیون جهانی این جریان را پی گیری می کنیم.»


لازم به ذکر است در این رقابت ها علاوه بر ایران (قهرمان آسیا)،


چین (نایب قهرمان آسیا)


ژاپن (میزبان)


برزیل (قهرمان امریکای جنوبی)


صربستان (قهرمان اروپا)


ایتالیا (نایب قهرمان اروپا)


کوبا (قهرمان امریکای شمالی و مرکزی)


امریکا ( نایب قهرمان شمالی و مرکزی)


آرژانتین (نایب قهرمان امریکای جنوبی)


مصر (قهرمان افریقا)


روسیه و لهستان (به انتخاب و تصمیم مشترک فدراسیون جهانی)


حضور دارند و تیم کشورمان در مرحله  اول در شهر ناگویا به مصاف ژاپن، کوبا و صربستان می رود و سپس در سه مرحله بعدی با دیگر تیم ها به صورت دوره ای مسابقه می دهد و در آخر تیمی که امتیاز بیشتری داشته باشد قهرمان این رقابت ها خواهد بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
وثوق پنج‌شنبه 26 آبان 1390 ساعت 11:57 http://volleyballmm.ir

آقا مارو هم لینک کن ممنون میشیم

چشم

مینا جمعه 27 آبان 1390 ساعت 18:21

سلام وخسته نباشید به والیبالیست های کشور امیدوارم مثل همیشه افتخار امیز از زمین بیرون بیاید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد