دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

نادی: توانایی شکست تیم های بزرگ جهان را داریم

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: با بهترین شرایط روحی به مسابقات جام جهانی می رویم و مطمئنم که توانایی شکست تیم های بزرگ جهان را داریم.

نادی: توانایی شکست تیم های بزرگ جهان را داریم

'علیرضا نادی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی از کوران رقابت های لیگ برتر به اردوی تیم ملی آمدند و همگی بسیار سرحال و آماده هستند. اردوی پیش از اعزام به ژاپن هم تنها برای هماهنگی بیشتر بازیکنان بود.

وی ادامه داد: فشردگی مسابقات لیگ و برنامه های تیم ملی برای تمام تیم های حاضر در جام جهانی وجود دارد و ما باید حرفه ای باشیم تا این مسائل خللی در روند آمادگی ما ایجاد نکند.

نادی درباره شرایط ملی پوشان کشورمان پیش از آغاز رقابت های جام جهانی گفت: با کسب مقام نخست مسابقات قهرمانی آسیا در بهترین شرایط روحی هستیم و به جز چند بازیکن که چند روز پیش سرما خورده بودند هیچ بازیکن مصدومی نداریم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: در جام جهانی با تمام توان به میدان می رویم تا بهترین بازی های خود را به نمایش بگذاریم. هدف اولیه ما شکست تیم های ژاپن، چین و مصر است اما با توجه به تجربه بالای بازیکنان به این اعتماد به نفس دست یافته ایم که توانایی شکست تیم های بزرگ تر را هم داشته باشیم.

وی درباره مشکلاتی که برنامه ریزی مسابقات جام جهانی برای تیم ملی ایران به وجود می آورد گفت: به هر حال تیم میزبان شرایط رقابت ها را تعیین می کند و ما باید با این وضعیت هماهنگ شویم. به دلیل اینکه بیشتر مسابقات ما در جام جهانی ساعت 11 صبح برگزار می شود تمرینان خود را پیش از سفر به ژاپن در همین ساعت انجام می دادیم تا بدن هایمان با شرایط بازی در ساعات اولیه صبح آشنا شود.

نادی تاکید کرد: فکر می کنم با توجه به سبک بازی و غیبت چند بازیکن تیم های صربستان و آرژانتین توانایی بردن این دو تیم را هم علاوه بر تیم های آسیایی و آفریقایی داشته باشیم در حالی که برابر تیم های قدرتی تر مثل آمریکا و روسیه کار دشوارتری پیش رو داریم.

تیم ملی والیبال ایران فردا از ساعت 12:50 به وقت ایران در نخستین مسابقه خود در جام جهانی 2011 به مصاف ژاپن میزبان مسابقات می رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد