دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

علیرضا نادی: هدف ما المپیک است

علیرضا نادی  هدف ما المپیک است  1

علیرضا نادی، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقتدرانه کشورمان در روز اول بازی های جام جهانی ژاپن در برابر میزبان پر مدعای مسابقات گفت: ما به دلیل قهرمان شدن در آسیا اینجائیم و باید نشان می دادیم که قهرمان آسیا یعنی چه! ژاپن برای ما همیشه تیم قابل احترام و توجهی بوده است و ما می دانستیم که در خانه اش بهتر از هر جای دیگری بازی می کند. امروز هم خیلی خوب بازی کرد ولی خب ما بهتر بازی کردیم و بردیم.
نادی که در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی ایران و ژاپن سخن می گفت، در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه ایران با چه برنامه ای توانست پس از سالها به جام جهانی صعود کند، گفت: فدراسیون والیبال ایران یک برنامه پنج ساله تدوین کرد که از پنج سال پیش به جوانگرایی و ورود نسل جدیدی از بازیکنان به تیم ملی پرداخت. در نهایت هم این برنامه به حضور خولیو ولاسکو در ایران و قهرمانی ما در آسیا انجامید.
کاپیتان تیم ملی کشورمان در ادامه با اشاره به اینکه برنامه آینده تیم ملی ایران صعود به المپیک است، افزود: ما تصمیم داریم نام ایران را در والیبال از این که هست، بزرگتر کنیم و قهرمانی در آسیا و حضور موفق در جام جهانی بخشی از کارهایی است که انجام داده ایم. چراکه هدف بزرگی به نام حضور در المپیک داریم و برنامه آینده مان این است که در المپیک بازی کنیم.

ایشالله

نظرات 1 + ارسال نظر
نگاه دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 13:21 http://www.pfmpb.blogfa.com

لینکیدمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد