دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

کنفرانس خبری ایران - ایتالیا

http://iranvolleyball.com/images//Content/Contents/PicService/95da0812-30d2-4aec-ae21-0f78f18af0e0/GetImageCA3BMHC3.jpg

 

مائورو بروتو سرمربی ایتالیا: " ما هدف مشخصی در بازی امروز داشتیم و آن هم پیروزی 0-3  در برابر ایران و کسب سه امتیاز بازی برای بدست آوردن آخرین سهمیه المپیک این مسابقات بود. این اتفاق نیفتاد. ایران در سِت سوم با کمک سرویس و دفاع خوبشان بسیار عالی در برابر ما ظاهر شد. اگر نتوانستیم به مقام سوم دست یابیم دلیلش اختلاف سِت ها بوده است.
من به بازیکنانم افتخار می کنم. ما تا انتها جنگیدیم. من با ولاسکو در رابطه با وضعیت مسابقات موافق هستم. من شکایت و اعتراض را دوست ندارم ولی اعتقاد من براین است که بازیکنان باید در بهترین شرایط خود به میدان بروند.

خولیو ولاسکو سرمربی ایران: ما در سِت اول و دوم خوب بازی نکردیم اما در سِت سوم بهتر کار کردیم و توانسیم در برابر یکی از بهترین و پرافتخار ترین تیم های دنیا پیروز از میدان خارج شویم. ما باید مسابقات بسیار زیادتری را دربرابر چنین تیمها انجام دهیم. ما در حال ساختن تیمی با بازیکنانی چون غفور و فیاضی هستیم. این تورنمنت برای آنها تجربه خوبی بود. جام جهانی از لحاظ تعداد و فشردگی بازی و همچنین تعداد شهرهای مختلف محل برگزاری مسابقات سخت ترین  نوع مسابقات والیبال است. به نظر من FIVB  باید وضعیت تیمها را دراین مسابقات بررسی کند و دلیل برابر نبودن شرایط برای همه تیم ها را اعلام کند. این مشکل تنها برای والیبال وجود دارد که برای راهیابی به المپیک مانند دیگر ورزش ها مسابقات قاره ای مبنا قرار نمی گیرد. چرا استراحت تیم ژاپن پس از سِت دوم 10 دقیقه می باشد. در حالیکه بقیه تیمها حق ندارند بیشتر از 90 ثانیه در بین سِت ها استراحت کنند!؟  این دلیل که چون بازی مستقیما از تلویزیون پخش نمی شود بسیار  بی معنی  و نا عادلانه است. من از FIVB درخواست رسیدگی جدّی به این مسئله را دارم.

 

مایکل لاسکو بازیکن ایتالیا: " ما از این برد خوشحالیم و هدفمان پیروزی 0-3 بود تا از رسیدن به مقام سوم خود مطمئن شویم. اکنون باید منتظر باشیم که ژاپن بتواند 2 سِت را از برزیل بگیرد تا خیالمان از رسیدن به مقام سوم راحت شود."

 

علیرضا نادی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران: این تورنمنت بسیار طولانی بود. ما کمی خسته شدیم. بیشتر بازیهای ما راس ساعت 11 صبح برگزار شد که در کاهش کارایی مان بسیار تاثیر داشت. ما در مجموع از بازیهای خود در این مسابقات راضی هستیم و می دانیم که می توانیم بهتر از اینها نیز بازی کنیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد