دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

بازگشت معروف و نادی به آمل

هفته‌ دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال فردا (چهارشنبه) با برگزاری شش مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود و در مهم‌ترین بازی‌ها کاله میزبان شهرداری ارومیه و متین ورامین میهمان سایپا البرز است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در دومین هفته‌ رقابت‌های لیگ برتر والیبال فردا (چهارشنبه) تیم والیبال کاله به عنوان مدعی قهرمانی میزبان ستارگان شهرداری ارومیه است. علیرضا نادی و سعید معروف که فصل قبل با پیراهن کاله قهرمان شده بودند امسال به تیم شهرداری ارومیه پیوستند و حالا باید مقابل تیم سابق خود به میدان بروند و همین موضوع حساسیت‌های این مسابقه را افزایش می‌دهد.

از سویی شاگردان بهروز عطایی در آمل و مقابل هزاران هوادار کاله اصلا دوست ندارند نتیجه‌ را واگذار کنند. در مقابل تیم مقتدر شهرداری ارومیه هم که هفته‌ قبل مقابل میزان خراسان شکست خورده بود در دومین مسابقه خود به دنبال پیروزی و کسب هر سه امتیاز مسابقه است.

اما از ساعت 15 خانه والیبال تهران میزبان دیدار دو تیم قدرتمند سایپا و متین ورامین است. تیم هماهنگ و ماشین سایپا به عنوان نایب قهرمان فصل قبل و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی امسال میزبان تیم پر مهره متین ورامین با هدایت مصطفی کارخانه است. کارخانه در فصل جاری با متین ورامین به دنبال تکرار موفقیت‌های قبلی خود است. متین ورامین در هفته‌ اول باریج اسانس را شکست داده و با پیروزی در بازی فردا می‌تواند صدرنشینی خود را تثبیت کند. در مقابل سایپا که نخستین بازی خود را به پیکان واگذار کرده در این دیدار به دنبال کسب هر سه امتیاز است.

** برنامه هفته‌ دوم لیگ برتر والیبال:

چهارشنبه سوم آبان 1391

ساعت 15

سایپا - متین ورامین (خانه والیبال تهران)

ساعت 17


کاله مازندران - شهرداری ارومیه

آلومینیوم المهدی - میزان مشهد

باریج اسانس - نوین کشاورز

جواهری گنبد - پیشگامان کویر

پیکان تهران - شهرداری تبریز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد