دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

دوستدار علیرضا نادی

وبلاگی برای علیرضا نادی کاپیتان شایسته تیم ملی و والیبال ایران

والیبال شهرداری ارومیه با شرایط آرمانی خود فاصله دارد

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تیم والیبال شهرداری ارومیه در شرایط آرمانی خود نبوده و هنوز با شرایط مطلوب خود فاصله دارد.


خبرگزاری فارس: والیبال شهرداری ارومیه با شرایط آرمانی خود فاصله دارد


علیرضا نادی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: شهرداری ارومیه یکی از تیم‌های پرمهره و قدرتمند والیبال کشورمان است که امسال توانسته در بازار نقل و انتقالات بازیکنان با تجربه و ملی‌پوشی را به خدمت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه تیم والیبال شهرداری ارومیه در شرایط آرمانی خود نبوده و هنوز با شرایط مطلوب خود فاصله دارد، تصریح کرد: سه والیبالیست ما در ترکیب تیم ملی به سر می‌بردند و هنوز شرایط مساعدی برای بازی نداریم.

نادی ادامه داد: ولی چون در ابتدای لیگ برتر والیبال قرار داریم فکر می‌کنم رفته به رفته وضعیت ما بهتر خواهد شد و بازی‌های زیادی را پیش رو داریم.

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان یادآور شد: با توجه به اینکه لیگ برتر والیبال تازه کار خود را آغاز کرده است می‌خواهیم با هماهنگی بیشتر بازی‌های آینده را به سود خود خاتمه دهیم.

وی در مورد مربی خارجی این تیم یادآور شد: ارومیه امسال از مربی خارجی خوبی بهره می‌برد و بازیکن ملی‌پوش و باتجربه در کنار جوانان با انگیزه قرار دارند که می‌تواند نویدبخش روزهای بسیار خوبی برای والیبال این شهرستان باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد